top_ua
Вхід

Підтримка24

Як підвищити ефективність роботи із замовленнями

Коли ви відправили замовлення або виставили рахунок, робота з клієнтом не закінчується, він все ще може піти до конкурентів. Зателефонуйте, якщо він довго не оплачує замовлення та дізнайтеся, у чому причина. Можливо, вам слід трохи змінити умови або просто нагадати про себе.

Відстежуйте статус угоди

Не забувайте самостійно відстежувати, на якому етапі знаходяться угоди. Це можна зробити y списку та канбані угод. Можливо, клієнт не отримав ваше повідомлення, не знайшов платіжної системи, яка йому підходить або переглянув замовлення, але не сплатив.

Також зверніть увагу на вибір платіжної системи в картці угоди. Якщо клієнт обирає різні способи оплати, але не оплачує замовлення, обов'язково зателефонуйте йому і допоможіть.

Автоматизуйте зміну стадій

Створіть окрему стадію для угод з оплаченими замовленнями. Автоматизуйте переміщення угод, для цього натисніть Прийняти оплату в картці угод, у пункті Автоматизація вкажіть потрібну стадію. Таким чином ви зможете відслідковувати замовлення, які вже були оплачені.

Використовуйте тригер

Оплату також можна відстежувати через тригер Оплата замовлення. Окрема стадія дасть можливість автоматизувати подальші дії: зателефонувати клієнтові або поставити завдання і так далі.

Використовуйте роботa

Якщо у вас є стадія, на якій замовлення вже відправлено, але ще не оплачено, то створіть робота, який відправить повідомлення співробітнику. Нагадайте, що потрібно зателефонувати клієнту, якщо він не сплатив замовлення протягом години.


Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло