Розглянемо, як клієнт оплачує замовлення в CRM-Магазині.
Менеджер відправляє SMS клієнту.
Як правильно працювати із замовленнями, ви можете прочитати в статті CRM-Магазин.
Клієнт переходить за посиланням в повідомленні.
На сайті перевіряє інформацію про замовлення та обирає відповідну платіжну систему.
Наприклад, клієнт обрав для оплати платіжну систему LiqPay.
Далі він перейде до сторінки оплати. Тут необхідно ввести дані картки, з якої буде здійснена оплата, а користувачі Iphone можуть використати ApplePay.
Після успішної оплати клієнт може ввести свій email та отримати квитанцію про оплату від сервісу LiqPay.
Система сповістить про успішну відправку, а переглянути та завантажити собі цей документ клієнт зможе зі своєї поштової скриньки.