top_ua
Вхід

Підтримка24

Як клієнт оплачує замовлення в CRM-Магазині

Розглянемо, як клієнт оплачує замовлення в CRM-Магазині.

Менеджер відправляє SMS клієнту.

Як правильно працювати із замовленнями, ви можете прочитати в статті CRM-Магазин.

Клієнт переходить за посиланням в повідомленні.

На сайті перевіряє інформацію про замовлення та обирає відповідну платіжну систему.

Наприклад, клієнт обрав для оплати платіжну систему LiqPay.

Далі він перейде до сторінки оплати. Тут необхідно ввести дані картки, з якої буде здійснена оплата, а користувачі Iphone можуть використати ApplePay.

Після успішної оплати клієнт може ввести свій email та отримати квитанцію про оплату від сервісу LiqPay.

Система сповістить про успішну відправку, а переглянути та завантажити собі цей документ клієнт зможе зі своєї поштової скриньки.


Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло