Роботизація бізнесу допоможе автоматизувати рутинні операції: узгодження заяв на відпустку, відрядження, видачу готівки або оплату рахунків. Запустити процес можна всього за пару кліків, це заощадить час. Також ви побачите, на якому етапі перебуває той чи інший бізнес-процес, на кому зі співробітників "завис".
Перед створенням процесу продумайте деталі: учасників, права доступу, дії на кожному кроці і так далі. Після цього намалюйте процес в mindmap або на листку паперу. Ви побачите моменти, які залишили поза увагою. Завдяки такому підходу заощадите велику кількість часу, так як редагувати процес на папері набагато швидше, ніж на вашому Бітрікс24.
Перейдіть у вкладку Роботизація бізнесу (RPA) і натисніть Новий процес.
Відкриється слайдер, в якому потрібно вказати основні параметри процесу:
- Назва.
- Хто може запускати процес.
-
Поля, які потрібно заповнити при запуску. Наприклад, якщо у вас процес узгодження відпустки, то створіть поля типу Дата/Час, щоб співробітники вказали дати відпусток.
Детальніше про поля читайте в статті для Поля користувача в CRM. - Хто може редагувати шаблон бізнес-процесу.
- Іконка процесу.
Як додати завдання та роботів, прочитайте в статті Як налаштувати бізнес-процес в RPA.
Створення бізнес-процесів в RPA є на всіх тарифних планах. Детальніше можете прочитати на cторінці порівняння тарифів.