У деяких інструментів Бітрікс24 ви знайдете пункт Розширення, через який можна створювати Бази знань або обирати готові, якщо такі є.
У Базу знань можна включити типові сценарії роботи з інструментами. Наприклад, як заповнити профіль або як ставити терміни завдань колегам з інших відділів. Менеджерам з продажу в базі знань можна розмістити скрипт для спілкування з клієнтами.
База знань відмінно підійде для навчання новачків. Ваші досвідчені співробітники можуть включати в базу поради і "лайфхаки", щоб новому співробітнику було простіше адаптуватися в компанії.
Куди можна вбудувати базу знань
Бази знань можна вбудувати прямо в розділ, щоб відразу знайти потрібну інформацію. Так, статтю про створення робочого профілю можна розмістити в базі знань в профілі співробітника.
Або в меню під іменем користувача.
Бази знань можна також створювати в робочих групах і проєктах.
У розділі Завдання і проєкти й в роботах у завданнях.
У CRM та інших розділах.
Як додати базу знань
Припустимо, що вам необхідно створити базу знань про роботу з угодами. Зайдіть y розділ CRM і натисніть Розширення - Створити базу знань.
Щоб створити Базу знань, оберіть шаблон. Він представлений у двох варіантах: світлий і темний. Також ви можете створити базу з нуля або завантажити шаблон із Застосунків24. Структура шаблонів максимально проста, дизайн продуманий, тому вам не доведеться приділяти багато часу оформленню.
При створенні нової сторінки всередині Бази знань створюється шаблон, y якому ви можете змінювати текст і зображення, а також додавати нові блоки.
Про створення сторінок і розділів бази знань читайте в статтях:
Готова База знань буде відображатися на кнопці та в меню.
Більш детально про бази знань читайте в статтях: