top_ua
Вхід

Підтримка24

Новинки квітня в Бітрікс24!

Квітень місяць закінчується, а ви ще не знаєте, ШО РОБИТИ? Тоді порада від команди Бітрікс24 - не панікуйте, залишайтеся вдома, бережіть себе та своїх близьких, а також працюйте, хоч і віддалено, але працюйте ;)

А будемо робити все можливе, для того щоб Бітрікс24 був ідеальним інструментом для вашої продуктивної та комфортної роботи, не лише в офісі, а й вдома.

Тож наші "карантинні" новинки.

1. З огляду на обстановку, що склалася у світі, важливо залишатися вдома та обмежити особисте спілкування з оточуючими. Бітрікс24 допомагає вам перенести бізнес і комунікації в онлайн.

Ми підвищили стабільність групових аудіо- та відеодзвінків, а також збільшили кількість учасників дзвінка до 12!

Для коректної роботи як дзвінків один на один, так і групових ми рекомендуємо ознайомитися з порадами, які допоможуть уникнути проблем з роботою цього інструменту.

Відеодзвінки на 12 співробітників також доступні й для коробкової версії. Для того, щоб включити цю опцію вам необхідно буде виконати лише два простих кроки. З детальною інструкцією ви можете ознайомитися в окремій статті. Виконайте необхідні дії, збережіть зміни, і ви зможете підключати до дзвінка 12 осіб :).

2. Оновлення торкнулися й CRM-маркетингу. Ми додали досить корисний інструмент, що допоможе розширити вашу клієнтську базу - Look-alike аудиторію Facebook.

look-alike.png

Бітрікс24 передає список контактів із CRM, а рекламні сервіс Facebook формуює аудиторію користувачів, схожих на ваших клієнтів, для проведення рекламної компанії.

Попередньо налаштуйте рекламний кабінет на стороні рекламного сервісу для роботи з Look-alike аудиторіями Facebook.

3. Тепер у розділі Мій тариф з'явилася вкладка Підтримка24.

Якщо у вас підключений, будь-який комерційний тариф, ви можете скористатися підтримкою Бітрікс24

Для звернення в підтримку Бітрікс24 потрібно просто натиснути на кнопку Написати або знайти відкриту лінію Підтримка Бітрікс24 у списку контактів месенджера:

Звернутися в підтримку Бітрікс24 можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовного тарифу мають доступ до безлічі навчальних статей і відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. Все для того, щоб ви змогли освоїти та впровадити Бітрікс24 самостійно.

Якщо ви є користувачем безкоштовного або коменційного тарифу ви можете підключити партнерську підтримку.

Для звернення в партнерську підтримкупотрібно натиснути на кнопку Написати або знайти відкриту лінію Підтримки від партнерів Бітрікс24 у списку контактів месенджера:

У вас може бути підключений тільки 1 вид підтримки: або підтримка від Бітрікс24, або від партнера. При підключенні технічної підтримки від партнера,  підтримка Бітрікс24 автоматично призупиняється.

4. Якщо ви відчуваєте тривалі мережеві проблеми з доступністю вашого Бітрікс24, ви можете звернутися в Підтримку Бітрікс24.

Спеціаліст служби підтримки може попросити вашy IP-адресу та шлях від вашого комп'ютера до вашого Бітрікс24. Ці дані прискорять виявлення проблем з вашим Бітрікс24.

Як дізнатися свою IP-адресу та зробити трасування маршруту, або мережевий шлях від вашого комп'ютера до Бітрікс24, ми поянили в окремій статті - "Що надсилати в Підтримку в разі проблем із Бітрікс24".

Крім того, спеціаліст служби підтримки може попросити записати вас журнал мережевих запитів браузера під час виникнення проблеми і надати його для подальшого аналізу.

Цей журнал запитів браузера зберігається в спеціальний HAR-файл. Дані з цього файлу значно прискорять виявлення проблем з вашим Бітрікс24.

HAR-файл являє собою архів, який містить подробиці сеансу взаємодії вашого браузера та вашого Бітрікс24. У окремій статті пропонуємо вам ознайомитися з інструкціями, як створити HAR-файл, для різних браузерів а також провести MTR-діагностику мережі.

5. Просимо звернути вашу увагу на те, що ми прийняли рішення про припинення підтримки каналу Microsoft Bot Framework y Відкритих лініях Бітрікс24.

Оскільки Компанія Microsoft з 31 жовтня 2019 року більше не приймає запити на публікацію чат-ботів Skype, то тривалий час користувачі відчувають труднощі з підключенням підписки Microsoft Azure, необхідної для роботи чат-ботів платформи Microsoft Bot Framework.

Тому, найближчим часом змінюватиметься підключення каналу Microsoft Bot Framework до Відкритих ліній Бітрікс24. Через кілька місяців всi чат-боти, підключені через платформу Microsoft Bot Framework (Skype, Slack, Kik, GroupMe, SMS, email та ін.), будуть примусово відключені.

Приносимо вибачення за доставлені незручності.

Також у квітні ми додали на наш Youtube канал декілька корисних відео, переглянувши які, ви дізнаєтеся як:

Успіхів у роботі!

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло