top_ua
Вхід

Підтримка24

Що надсилати в Підтримку в разі проблем із Бітрікс24

Якщо ви відчуваєте тривалі мережеві проблеми з доступністю вашого Бітрікс24, ви можете звернутися в Підтримку Бітрікс24.

Спеціаліст служби підтримки може попросити вашy IP-адресу та шлях від вашого комп'ютера до вашого Бітрікс24. Ці дані прискорять виявлення проблем з вашим Бітрікс24.

Звертатися в підтримку найкраще всього технічному фахівцю з певними знаннями або системному адміністратору вашої компанії.

Cвою IP-адресу

Дізнатися свою IP-адресу можна легко за допомогою різних сервісів, наприклад:

Запишіть, збережіть або зробіть знімок екрана з вашою IP-адресою.

Трасування маршруту до вашого Бітрікс24

Трасування маршруту, або мережевий шлях від вашого комп'ютера до Бітрікс24, також є важливим фактором.

Windows

Натисніть WIN + R, у вікні запуску введіть cmd і натисніть ОК:

Далі введіть команду

 tracert <АДРЕСА_ВАШОГО_БІТРІКС24>
:

macOS

Перейдіть в Finder> Програми> Утіліти > Термінал (або знайдіть у пошуку Термінал).

Далі введіть команду в Терміналі

 tracert <АДРЕСА_ВАШОГО_БІТРІКС24>
:

Результат трасування маршруту збережіть в текстовий файл або зробіть знімок екрана.

Отже, у вас є вашa IP-адресa та результат трасування маршруту від комп'ютера до вашого Бітрікс24. Тепер можна ці дані надати спеціалісту Підтримки Бітрікс24 .


Додаткові матеріали

Як створити HAR-файл - спеціальний журнал запитів браузера (для досвідчених користувачів).

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло