Look-alike аудиторії - це інструмент для розширення вашої клієнтської бази. Бітрікс24 передає список контактів із CRM, а рекламні сервіс Facebook формуює аудиторію користувачів, схожих на ваших клієнтів, для проведення рекламної компанії.

Як працювати з Look-alike
Відкрийте розділ CRM-маркетинг > Look-alike аудиторія Facebook.
Натисніть на вкладку вибрати сегмент і додайте потрібний сегмент клієнтів із CRM. Таким чином, рекламний сервіс підбере схожих користувачів для показу реклами.
Поповнюйте базу клієнтів CRM, це збільшить обсяг аудиторії Look-alike.
Детальніше про те, як поповнити базу клієнтів CRM, ви можете прочитати в статті Як працювати з клієнтською базою.
Натисніть на кнопку Підключити для синхронізації вашого рекламного облікового запису.
Oберіть рекламний кабінет.
Встановіть відсоток охоплення аудиторії.
Для Facebook доступний вибір місця розташування схожої аудиторії. Це дозволяє точніше знаходити потрібних для вашого бізнесу клієнтів.
Коли всі налаштування будуть виконані, натисніть кнопку Зберегти.
У вікні, що з'явилося виберіть час запуску синхронізації: зараз, пізніше вручну або запланувати. Ще раз натисніть кнопку зберегти, для підтвердження.
Після синхронізації клієнтської бази CRM з рекламним сервісом, у акаунті Facebook з'явиться Look-alike аудиторія.