Фінансовий рейтинг - звіт, який показує клієнтів з найбільшою сумою продажів. На підставі цих даних ви можете, наприклад, створювати програми лояльності та робити персональні пропозиції.
У рейтинг потрапляють контакти та компанії з найбільшою сумою виграних угод за звітний період.
Що таке розрахунковий період і як він розраховується, читайте в статті Звітний період в CRM.
У таблиці містяться наступні дані:
- Назва клієнта.
- Усього угод - кількість створених угод за звітний період.
- Виграних - кількість закритих угод з позитивним результатом.
- Сума - сума виграних угод.
- Конверсія - кількість виграних угод від числа створених.
У стовпці Виграних і Сума показується динаміка щодо минулого аналогічного періоду. Наприклад, ви будуєте звіт за поточний рік, y цьому випадку динаміка покаже зміни щодо попереднього року.