top_ua
Вхід

Підтримка24

Новинки березня в Бітрікс24!

Думаю, що березень почався зовсім не так як всі ми планували. Але сховатися від реалій просто неможливо. Ми повинні робити все, що в наших силах і не панікувати, бути свідомими громадянами, берегти себе та своїх близьких.

Зараз у багатьох компаній є нагода й можливість попрацювати віддалено. Можливо, для когось - це в новинку, а хтось уже зовсім не початківець у цьому, й може поділитися своїм власним досвідом.

У будь-якому випадку працювати віддалено, використовуючи Бітрікс24 не просто можливо, а й дуже зручно. Ось наприклад, наша команда вже майже місяць на віддаленій роботі. Але це не заважає нам ефективно й злагоджено працювати, а також своєчасно оновлювати продукт.

Тож давайте про новинки!

1. Напевно, цю зміну було важко не помітити, але нагадаємо, що з березня місяця назва тарифного плану "Проєкт" була змінена на "Безкоштовний".

Але головною, "фішкою" стало те, що відтепер на безкоштовному тарифі Бітрікс24 немає обмежень на кількість користувачів.

2. Нові правила роботи із завданнями для користувачів безкоштовного тарифу - встановлений ліміт кількості завдань для роботи з деякми їх функціями.

Тобто, якщо кількість ваших завдань стає більше, ніж 100, вам стають недоступні деякі можливості, наприклад додавати спостерігачів та виконавців або делегувати виконання.
Ознайомтеся детальніше, які опції стануть недоступними, після 101 завдання.

3. Тепер кожен користувач вашого Бітрікс24 може оплатити тариф, навіть якщо він не є адміністратором.

Цю можливість можна активувати, включивши опцію Дозволити всім оплачувати тариф у пункті Налаштування лівого меню.

4. Деякі зміни торкнулися й питань адміністрування порталу. Тепер на безкоштовному тарифі відсутня можливість передавати права адміністратора. Щоб змінити адміністратора, ви можете підключити демо-режим або придбати один із платних тарифів.

Крім того, діять нові правила щодо зміни першого адміністратора порталу, а також щодо повернення прав адміністратора у спірних випадках. Ми рекомендуємо вам ознайомити з ними, щоб бути в курсі нововведень.

5. У Бітрікс24 адміеністратор може включити демо-режим на 30 днів тільки максимального тарифного плану Компанія. А відтепер є можливість протестувати інші тарифні плани: Старт+, CRM+, Завдання+ або Команда.

Просто зверніться до інтегратора! Інтегратор може включити демо-режим на 30 днів будь-якого активного тарифного плану Бітрікс24 на ваш вибір.

6. Знову доступна синхронізація з Google-календарем.

А також У Бітрікс24 для спільної роботи з документами можна використовувати Google Docs.

Тепер ви можете редагувати документи одночасно з колегами.

Це досить зручно, адже не потрібно постійно оновлювати версії файлів, а працювати з ними можуть відразу кілька співробітників. Також не потрібно ставити офісний софт, адже для роботи потрібен лише браузер.

7. З'явилася корисна підказка, як правильно оновлювати товари, адже часто виникають ситуації, коли потрібно оновити десятки, сотні або навіть тисячі товарів у Бітрікс24.

Редагування великої кількості товарів вимагає багато сил і часу. Спосіб вирішення цього завдання - оновлення списку товарів за допомогою імпорту.

оновлення списку товарів4.jpg

8. Ми пропонуємо вам готовий сценарій роботи із CRM-формами, а саме розповідаємо як відправляти дані із CRM-форми на пошту співробітнику.

Це може стати вам у нагоді, наприклад, коли дані із CRM-форми потрібно передати зовнішньому співробітнику, який не має доступу до вашої CRM.

Якщо коротко, то логіка роботи така: клієнт заповнює форму на сайті - у CRM створюється угода та контакт - робот відправляє лист співробітникові - на пошту приходить лист з даними з CRM.

як відправити crm-форму на пошту15.png

9. Ми додали новий звіт CRM-аналітики - Постійні клієнти. Він показує скільки клієнтів купували у вас за певний період часу.

Отримати такий звіт ви можете в розділі CRM-аналітикa - Клієнти - Постійні клієнти.

10. Звітний період - один з основних параметрів для побудови звітів. Він допомагає відслідковувати елементи, з якими реально ведеться робота.

Ми додали рекомендацію як правильно будувати звіти в CRM-аналітиці, використовуючи звітний період, щоб вони були максимально інформативними.

Зверніть увагу, якщо ви хочете побачити y звіті тільки ті елементи, які були створені за певний інтервал часу, то використовуйте Дату створення та Дату завершення в фільтрі. Для побудови звітів за угодами, які знаходяться в роботі, використовуйте Звітний період.

11. У цьому місяці зміни торкнулись і Відкритих ліній, а саме каналів Facebook і WhatsApp, автоматичних повідомлень, нових опцій Онлайн-чату, поліпшень роботи віджету та виправлення помилок.

З 4 березня 2020 року компанія Facebook з метою боротьби зі спамом ввела нові правила. Суть правил така - оператору дається вікно в 24 годині, коли він може відповісти клієнту, після чого можливість відправки повідомлення припиняється. Тільки клієнт може знову відновити діалог.

Перелік інших змін у Відкритих лініях:

  • опція Спостереження за набором тексту для каналу Онлайн-чат;
  • тема (заголовок) для Онлайн-чату;
  • вітальне повідомлення відправляється в будь-якому випадку при першому зверненні клієнта, навіть в неробочий час;
  • обробка звернення в неробочий час - автоматичне повідомлення в неробочий час буде виводитися клієнту тільки в тому випадку, якщо система вважатиме, що немає жодного доступного оператора.
  • аліаси при переадресації чатів - Тепер аліаси операторів коректно відображаються при переадресації діалогу на іншого оператора або в іншу відкриту лінію.

Детальніше про кожну новинку можна прочитати у нашій окремій статті - Новинки березня у Відкритих лініях.

І на завершення нагадаємо, що ви завжди можете завітати на наш YouTube-канал. До речі, у березні як завжди ми додали декілька корисних відео, які допоможуть у роботі з продуктом.

Ознайомтеся як:


Успіхів у роботі!

Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло