top_ua
Вхід

Підтримка24

Як відправляти дані із CRM-форми на пошту співробітнику

CRM-форми - один з найпопулярніших інструментів для отримання інформації від клієнтів. З їх допомогою реєструють на заходи, збирають зворотний зв'язок, приймають замовлення в інтернет-магазині. Після того, як клієнт заповнив форму, вся інформація зберігається в CRM. Бувають випадки, коли її потрібно відправити на email, наприклад, передати зовнішньому співробітнику, який не має доступу до CRM.

Розглянемо один із способів відправки даних з форми на пошту. Реалізація сценарію складається з трьох частин:

  • Налаштування форми.
  • Налаштування пошти.
  • Налаштування робота.
Далі по пунктах розберемо необхідні налаштування. Якщо ви знаєте, як працюють CRM-форми та підключили пошту, то ці розділи можете пропустити.

Налаштування CRM-форми

Ви можете використовувати будь-які поля на свій вибір. Дані клієнта записуйте в контакт, а інформацію про процес продажу в угоду. Це можуть бути: дата доставки, список товарів, документи і т.д.

Розглянемо простий сценарій. Створіть нову форму та налаштуйте поля наступним чином:

  • Ім'я - поле з контакту.

  • Телефон - поле з контакту.

    Зайдіть в налаштування поля, оберіть, куди саме буде записуватися номер, а так само заповніть опис і значення за замовчуванням. При необхідності зробіть обов'язковим.

  • Email - поле з контакту.
  • Коментар - поле з угоди.

Розділ Додатково:

  • Створення документів - угода.
  • Використовувати активну угоду, не створюючи нову - зніміть галочку.
  • Що робимо зi знайденими дублікатами - об'єднуємо.

При таких налаштуваннях кожне заповнення форми створить нову угоду, але контакти будуть об'єднуватися, тому дублів не буде.

Як вказати, на якому сайті заповнена форма

Це буде корисно, якщо одна і та ж форма використовується на декількох сайтах. Створіть власне поле користувача типу Рядок в угоді. У нього буде записуватися домен, на якому заповнена форма.

Перейдіть в налаштування CRM-форми, розділ Додатково, Значення полів за замовчуванням. Oберіть поле, яке створили, і Доменне ім'я з тегів персоналізації. Тепер в полі буде записуватися адреса сайту, на якому заповнена форма.

Включіть форму, яку створили.

Розмістіть форму у віджеті на вашому сайті.

Налаштування пошти

Підключіть поштову скриньку, з якої ви будете відправляти листи, і налаштуйте SMTP-сервер. Як це зробити читайте в статті Відправлення листів через SMTP-сервер.

Налаштування робота

Після заповнення форми буде створено угоду та контакт. Ім'я, номер телефону та email потраплять до картки контакту, тому що це дані клієнта, а коментар потрапить в угоду. Ці дані можна використовувати в тексті листа.

Як додати значення полів в лист

Наприклад, ви хочете вставити ім'я контакту в текст листа. Для цього натисніть на меню в правій частині робота, oберіть елемент, з якого хочете отримати дані, а потім назву поля.

При заповненні форми, угоди створюються на першій стадії першого напряму, саме там і розмістимо робота. Створіть робота Написати листа співробітникові з такими налаштуваннями:

  • Виконати: відразу.
  • Від кого: виберіть потрібну пошту.
  • Кому: Відповідальний (можете вказати себе при необхідності).

Напишіть тему та текст листа.

Як це працює

Клієнт заповнює форму на сайті.

В CRM створюється угода та контакт.

як відправити crm-форму на пошту13.png

Робот відправляє лист співробітникові.

На пошту приходить лист з даними з CRM.


Успіхів у роботі!

Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло