CRM-форми - один з найпопулярніших інструментів для отримання інформації від клієнтів. З їх допомогою реєструють на заходи, збирають зворотний зв'язок, приймають замовлення в інтернет-магазині. Після того, як клієнт заповнив форму, вся інформація зберігається в CRM. Бувають випадки, коли її потрібно відправити на email, наприклад, передати зовнішньому співробітнику, який не має доступу до CRM.
Розглянемо один із способів відправки даних з форми на пошту. Реалізація сценарію складається з трьох частин:
- Налаштування форми.
- Налаштування пошти.
- Налаштування робота.
Налаштування CRM-форми
Ви можете використовувати будь-які поля на свій вибір. Дані клієнта записуйте в контакт, а інформацію про процес продажу в угоду. Це можуть бути: дата доставки, список товарів, документи і т.д.
Розглянемо простий сценарій. Створіть нову форму та налаштуйте поля наступним чином:
-
Ім'я - поле з контакту.
-
Телефон - поле з контакту.
- Email - поле з контакту.
- Коментар - поле з угоди.
Розділ Додатково:
- Створення документів - угода.
- Використовувати активну угоду, не створюючи нову - зніміть галочку.
- Що робимо зi знайденими дублікатами - об'єднуємо.
При таких налаштуваннях кожне заповнення форми створить нову угоду, але контакти будуть об'єднуватися, тому дублів не буде.
Це буде корисно, якщо одна і та ж форма використовується на декількох сайтах. Створіть власне поле користувача типу Рядок в угоді. У нього буде записуватися домен, на якому заповнена форма.
Перейдіть в налаштування CRM-форми, розділ Додатково, Значення полів за замовчуванням. Oберіть поле, яке створили, і Доменне ім'я з тегів персоналізації. Тепер в полі буде записуватися адреса сайту, на якому заповнена форма.
Включіть форму, яку створили.
Розмістіть форму у віджеті на вашому сайті.
Налаштування пошти
Підключіть поштову скриньку, з якої ви будете відправляти листи, і налаштуйте SMTP-сервер. Як це зробити читайте в статті Відправлення листів через SMTP-сервер.
Налаштування робота
Після заповнення форми буде створено угоду та контакт. Ім'я, номер телефону та email потраплять до картки контакту, тому що це дані клієнта, а коментар потрапить в угоду. Ці дані можна використовувати в тексті листа.
При заповненні форми, угоди створюються на першій стадії першого напряму, саме там і розмістимо робота. Створіть робота Написати листа співробітникові з такими налаштуваннями:
- Виконати: відразу.
- Від кого: виберіть потрібну пошту.
- Кому: Відповідальний (можете вказати себе при необхідності).
Напишіть тему та текст листа.
Як це працює
Клієнт заповнює форму на сайті.
В CRM створюється угода та контакт.
Робот відправляє лист співробітникові.
На пошту приходить лист з даними з CRM.
Успіхів у роботі!