top_ua
Вхід

Підтримка24

Звітний період у CRM

Звітний період - один з основних параметрів для побудови звітів. Він допомагає відслідковувати елементи, з якими реально ведеться робота. Наприклад, є відділ продажів, співробітники якого регулярно спілкуються з клієнтами. Керівник хоче дізнатися, скільки угод реально знаходилося в роботі за місяць. Зробити це він зможе тільки за допомогою виставленого звітного періоду. У нього потраплять всі угоди, в яких були внесені зміни за цей період.

Угода потрапить в звітний період, якщо вона: Приклад:
Створена, змінена або завершена в цей інтервал часу. Створена в 2018 році, а закрита в березні 2020 року.
Завершена раніше, але відбулася яка-небудь справа в картці (лист, дзвінок і т.д.). Закрита минулого місяця, а в цьому ви написали клієнту лист (наприклад, відправили акти).
Знаходиться в роботі (тобто не завершена). Створена в 2016 році, але все ще не закрита.

Чим відрізняється звітний період від дати створення і завершення

Якщо ви хочете побачити y звіті тільки ті елементи, які були створені за певний інтервал часу, то використовуйте Дату створення та Дату завершення в фільтрі. Для побудови звітів за угодами, які знаходяться в роботі, використовуйте Звітний період.

Розглянемо, як змінюються дані в залежності від того, яке поле ми заповнили: звітний період або дати створення та завершення. Для прикладу візьмемо звіт Воронка продажів з CRM-аналітики.

Якщо обрати поточний місяць у звітному періоді, то побачимо одинадцять угод.

У списку угод видно, що не всі створені в поточному місяці. Але закриті сьогодні, тому вони потрапляють у звіт.

Тепер заповнимо два інших поля: Дата початку та Дата завершення. У обох оберемо поточний місяць.

У списку залишилося тільки дві угоди. Усі створені і закриті в поточному місяці.


Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло