Звітний період - один з основних параметрів для побудови звітів. Він допомагає відслідковувати елементи, з якими реально ведеться робота. Наприклад, є відділ продажів, співробітники якого регулярно спілкуються з клієнтами. Керівник хоче дізнатися, скільки угод реально знаходилося в роботі за місяць. Зробити це він зможе тільки за допомогою виставленого звітного періоду. У нього потраплять всі угоди, в яких були внесені зміни за цей період.
Угода потрапить в звітний період, якщо вона: | Приклад: |
---|---|
Створена, змінена або завершена в цей інтервал часу. | Створена в 2018 році, а закрита в березні 2020 року. |
Завершена раніше, але відбулася яка-небудь справа в картці (лист, дзвінок і т.д.). | Закрита минулого місяця, а в цьому ви написали клієнту лист (наприклад, відправили акти). |
Знаходиться в роботі (тобто не завершена). | Створена в 2016 році, але все ще не закрита. |
Чим відрізняється звітний період від дати створення і завершення
Розглянемо, як змінюються дані в залежності від того, яке поле ми заповнили: звітний період або дати створення та завершення. Для прикладу візьмемо звіт Воронка продажів з CRM-аналітики.
Якщо обрати поточний місяць у звітному періоді, то побачимо одинадцять угод.
У списку угод видно, що не всі створені в поточному місяці. Але закриті сьогодні, тому вони потрапляють у звіт.
Тепер заповнимо два інших поля: Дата початку та Дата завершення. У обох оберемо поточний місяць.
У списку залишилося тільки дві угоди. Усі створені і закриті в поточному місяці.