У 2020 році компанія Facebook з метою боротьби зі спамом ввела нові правила користування Facebook Messenger Platform і WhatsApp Business.
Основні положення нових правил Facebook Messenger Platform і WhatsApp Business:
-
Зв'язок із компанією ініціює сам клієнт, тобто компанія не може розпочати діалог першою.
-
При зверненні в компанію клієнт очікує швидкої відповіді на своє питання. Компанії надається вікно в 24 години від останнього повідомлення клієнта, протягом яких вона повинна відповісти клієнту. Якщо компанія не відповіла за цей час - значить даний клієнт не цікавить компанію.
-
Якщо з моменту останнього повідомлення клієнта пройшло більше 24 години - це означає, що клієнт відмовився від діалогу, і питання вирішене або або йому не цікава компанія.
З текстом правил можна ознайомитися на сторінках Facebook Messenger Platform і WhatsApp Business.
Як це працює в Бітрікс24
Facebook Messenger Platform і WhatsApp Business використовуються для роботи каналів Відкритих ліній Бітрікс24. Щоб слідувати новим правилам, ми внесли зміни в роботу каналів Facebook - Повідомлення і WhatsApp.
При зверненні клієнта в компанію:
-
Якщо оператор не відповів протягом 24 годин з моменту останнього повідомлення клієнта, то можливість відправити повідомлення в оператора блокується.
-
Якщо оператор відповів, але клієнт не відреагував протягом 24 годин на повідомлення оператора, то можливість відправити повідомлення в оператора також блокується.
При цьому оператор може завершити діалог.
-
Якщо клієнт напише знову в цей чат, то блокування буде знято, і оператор зможе відповісти клієнту.
-
Відповіді оператора або автоповідомлення Відкритої лінії не впливають на час «вікна відповіді в 24 години», впливають тільки відповіді клієнта.
-
Message Tags поки що не підтримуються.
Клієнту важлива швидка відповідь. Відповідайте клієнту якомога швидше - адже компанії, які своєчасно реагують на запити користувачів, досягають кращих результатів! ;)