Підтримка24

Спецпідтримка 24/7

Спецзвернення - це гарантована термінова відповідь служби технічної підтримки компанії «Бітрікс24». Спецзвернення призначені для великих проєктів, які повинні бути застраховані від технічних проблем незалежно від часу доби та дня тижня.

Особливості техпідтримки за спецзверненнями:

  • Служба технічної підтримки працює за спецзверненнями 24 години на добу 7 днів на тиждень.

  • Термін реакції на звернення не перевищує 1 години.

  • Для вирішення проблеми можуть використовуватися телефон та інші засоби зв'язку (офіційні чати, Skype).

Спецзвернення надаються тільки власникам продукту Бітрікс24: Ентерпрайз - купон на 15 спецзвернень.

Придбати купон спецзвернення окремо не можна.

Після активації ліцензії «Бітрікс24: Ентерпрайз», купон спецзвернення надсилається на електронну пошту. Щоб застосувати купон, введіть його на останньому кроці створення звернення на нашому сайті.

Невикористаний протягом року активності ліцензії купон деактивується. При продовженні ліцензії ви отримуєте новий купон.

Допомогло!
Дякуємо :)
Необов'язково:
Залишити відгук про статтю
Не допомогло
Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Залишити відгук про статтю
Маю додаткові запитання
Замовити впровадження