top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Новинки лютого в Бітрікс24!

Що відчувають люди, коли зима вже закінчується? Ну люди, які знають, що таке зима й бачили її хоч одним оком у цьому році. Таке відчуття, що нас це питання не дуже стосується. Але все ж, можливо, є такі хто не встиг насолодитися холодом, снігом і морозом (як бачимо, то вже інше питання чи було все це, чи ні), а хтось вже в очікуванні весни, першої зелені та теплого сонечка. У якій команді ви?

Особисто ми, Бітрікс24, незалежно від погоди за вікном, завжди готові представити вам новинки нашого функціоналу, які випустили за останній місяць, а також деякі корисні статті, які можуть стати в нагоді.

Тож про все по черзі.

1. Багатьом компаніям необхідно перенести налаштування своєї CRM на інші Бітрікс24. Тепер це можливо! Ви можете імпортувати налаштовану й готову до використання CRM на інший Бітрікс24.

Зверніть увагу, що під час імпорту на новому Бітрікс24 будуть повністю замінені:

  • Поля користувача (крім прив'язки до інфоблоків), налаштування картки CRM, статуси лідів, напрямки та стадії угод.
  • Роботи, бізнес-процеси та тригери.
  • Застосунки.

Також у процесі імпорту будуть видалені угоди та ліди. Не забудьте попередньо зберегти їх за допомогою експорту даних.

Тепер, коли перенесення завершиться, ви зможете почати роботу в уже налаштованій CRM. Це дуже зручно, чи не так?

2. А чи звертали ви увагу на наш оновлений розділ CRM-маркетинг? А ми за цей час його трохи змінили, зробили більш наповненим та логічним.

Тож, невеличкий екскурс.

  • Стаття Що таке CRM-маркетинг? відповість на питання про природу CRM-маркетингу, його призначення, та як він може бути корисним для компаній різного масштабу – від невеличного сімейного бізнесу до великих корпорацій.

  • У статті Як працювати з клієнтською базою можна знайти поради, які допоможуть ефективно сформувати клієнтську базу та правильно з нею працювати, тим самим збільшуючи кількість повторних продажів.

  • У CRM-маркетингу сегмент- це група клієнтів, об'єднаних загальними ознаками, для якої здійснюється розсилка. Тож стаття Сегменти клієнтів знадобиться, коли ви підготуєте і наповните клієнтську базу й почнете працювати з розсилками. Тут ви знайдете інформацію про те, як створити сегмент, та на які ознаки орієнтуватися.

  • Коли ви навчилися вести клієнтську базу та продумали список сегментів, то тут починається робота безпосередньо із CRM-маркетингом. У статті Створення розсилок ми познайомимо вас з типами розсилок та опишемо особливості кожного з них.

  • У свою чергу стаття Як правильно робити поштові розсилки містить поради, які допоможуть зробити вашу поштову розсилку такою, яка не полетить у спам, а принесе нові угоди.

Сподіваємося, що це стане вам у нагоді!

3. Звертаємо вашу увагу, що з 1 березня 2020 року ми поступово починаємо відключення підтримки протоколів TLS 1.0/1.1 на серверах Бітрікс24, як небезпечні та застарілі.

Це означає, що всі партнерські серверні застосунки Бітрікс24 (як локальні, так і тиражні, а також вебхуки), що розміщуються на сторонніх серверах без підтримки протоколу TLS 1.2 і/або TLS 1.3, перестануть працювати.

Що необхідно зробити у цій ситуації можна прочитати в нашій статті.

4. Правильне відображення часу в Бітрікс24 залежить від налаштуваннь часових поясів на вашому комп'ютері, а також всередені самого Бітрікс24.

Зазвичай усе працює та налаштовується автоматично. Але звернемо вашу увагу на те, що для України актуальне таке явище як перехід на зимовий та літній час. Саме в цей період можуть виникнути питання щодо правильного відображення часу всередині Бітрікс24.

Тому ми додали статтю Налаштування часу та часового поясу, де описали на що може впливати неправильно проставлений часовий пояс, а також надали короткий алгоритм дій для повернення налаштувань в норму.

5. Роботи в Бітрікс24 – це інструмент, який допомагає налагодити та спростити роботу з клієнтами та продажами. Ми довіряємо наші рутинні операції та повторювані завдання системі й налаштовуємо спеціальних роботів, які спрацюють у потрібний час.

Це досить ефективно та корисно, якщо навчитися правильно з ними працювати. Тому ми зібрали найбільш популярні запитання про роботів та їх функціонування й надали на них відповіді. Сподіваємося, що це буде корисно та інформативно.


Крім того не забудьте завітати на наш YouTube-канал. Там, як завжди, на вас чекають пізнавальні відео. У цьому місяці ми покажемо або ж нагадаємо як:

Успіхів у роботі!
Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло