top_ua
Вхід

Підтримка24

F.A.Q. по роботам у CRM

1. Чому у мене немає роботів?

Роботи в CRM доступні на тарифах CRM+, Команда і Компанія.

2. У який момент запускається робот?

Робот знаходиться на певній стадії та запускається в той момент, коли угода переходить на неї.

3. Чи може робот запуститися, коли відбулася яка-небудь подія в картці? Наприклад, створено завдання або заповнено поле.

Ні. Робот не відслідковує події в картці, тільки зміни стадії.

4. Я створив робота на стадії, де вже були угоди. Але в цих угодах він не спрацював, чому?

Якщо угода була преміщена на стадію раніше, ніж був створений робот, то він не спрацює.

5. Я перемістив угоду на наступну стадію, але на минулій ще не всі роботи спрацювали. Що станеться?

Роботи перестають виконуватися, як тільки угода переходить на іншу стадію.

6. Роботи налаштовуються відразу для всього Бітрікс24 або кожного співробітника окремо?

Роботи налаштовуються відразу для всього Бітрікс24. Ви можете створити роботів для лідів і кожного напрямку угод.

7. Хто може налаштовувати роботів?

Співробітник з правами на зміну роботів. Детальніше про права на роботів можна прочитати в статті Роботи.

8. Чи можу я розмістити кілька роботів на одній стадії?

Так, звичайно. Так само можна вказувати в роботах умови, при виконанні яких вони будуть запускатися.

9. Чи можна відкласти запуск робота на певний час?

Так можна. Мінімальний час паузи - десять хвилин.

10. Якщо у мене кілька роботів на одній стадії, вони спрацюють послідовно або паралельно?

Паралельно, якщо вказані однакові умови запуску (наприклад, відразу).

11. Чи можна за допомогою робота вставити в угоду інформацію з полів компанії або контакту?

Так можна. Щоб побачити список полів, значення яких можна використовувати, натисніть на ... в налаштуваннях робота.

12. Як дізнатися, спрацював робот чи ні?

Зайдіть у вкладку Роботи в картці елемента. Робот, який запустився, буде відзначений зеленою галочкою.

13. Що означають іконки в роботах?

Зелена галочка означає, що робот запустився.

Якщо робот запустився, не зміг здійснити дію, то ви побачите повідомлення у вигляді червоного трикутника. Наведіть мишку на нього, щоб отримати інформацію про помилку. Наприклад, робот повинен відправити лист, але в угоді не зазначена пошта клієнта.

Іконка в вигляді кола означає, що час виконання ще не настав. Наприклад, в налаштуваннях робота вказана пауза, або він повинен спрацювати після попереднього.

14. У яких випадках роботи не запустяться?

Роботи не запустяться для угод, які були створені:

  • за допомогою імпорту .csv файлу; 
  • на підставі замовлень з інтернет-магазину; 
  • іншим роботом або бізнес-процесом.

15. В умовах можна обрати І та АБО одночасно. Як це працює?

Частини, розділені І, складають єдинy умовy. Якщо будь-яка з частин не відповідає (сума не більше 5000 або валюта не гривня), то умова буде вважатися не виконаною. Якщо перша умова не виконана, то перевіряється друга (після АБО).

Зверніть увагу, що умова типу Сума більше 5000 не буде виконанa, якщо сума дорівнює 5000. Щоб робот спрацював y цьому випадку, oберіть умову Сума більше 4999 або Сума не менш 5000.
Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло