CRM-маркетинг допомагає компаніям досягати повторних продажів і більше заробляти. Але створити розсилку, яку буде спонукати клієнтів до покупки, непросто. Прочитайте наші поради і зробіть поштову розсилку, яка не полетить в спам, а принесе нові угоди.
Додайте кнопку відписки від розсилки
У кожному повідомленні розсилки обов'язково повинна бути додана можливість відписатися від отримання листів, а також поскаржитися на спам. CRM-маркетинг не відправляє email-розсилки, у яких немає кнопки відписки, тому обов'язково додавайте її в шаблони листів.
Додамо кнопку відписки в лист. Посилання на відписку від розсилки за замовчуванням є в стандартному блоці Футер.
Просто перетягніть цей блок в потрібне місце шаблону.
Для власного HTML-шаблону ви можете використовувати наступний код:
Ви отримали цей лист, тому що є клієнтом нашої компанії. Якщо ви не хочете більше отримувати наші листи, <a style="color: #0054a5;" href="#UNSUBSCRIBE_LINK#">натисніть сюди</a>
Напишіть текст, який буде стимулювати продажі
Розсилки з хорошим текстом, який "чіпляє" клієнтів, допомагають укласти більше угод. Перегляньте відео з порадами, як написати правильне повідомлення для ідеальної розсилки.
Слідкуйте за щоденним лімітом розсилок
Ваш ліміт розсилок буде підвищуватися, якщо листи не потрапляють в спам. Спочатку ви можете відправити 1000 листів на день. Коли ви відправите більше листів, вони потраплять в чергу та відправляться вже на наступний день. Якщо їх одержувачі не позначають листи як спам, то ви зможете відправити більшу кількість листів в день. Якщо багато листів позначаються спамом, то ліміт буде знижуватися, або CRM-маркетинг зовсім заблокується.
Поточна кількість листів, які ви можете відправити, відображається на сторінці CRM-маркетинг - Налаштування.
Робіть розсилки тільки реальним клієнтам
Відправляти розсилки на неіснуючі адреси безглуздо. CRM-маркетинг аналізує, куди йдуть листи. Якщо вони надсилаються на неіснуючі адреси, то будуть фіксується як помилка і не вплуть на підвищення ліміту листів на день.
Кількість листів, яку можна відправляти, можна знайти на сторінці тарифів.
Вкажіть обмеження на відправку пошти
У вашому тарифі зазначено, скільки листів ви можете відправити за місяць (загальна кількість листів на портал). Ця кількість включає й звичайні листи, й розсилки CRM-маркетингу. Оскільки розсилки робляться масово, весь ліміт пошти може швидко піти на них, і ви не зможете користуватися звичайною поштою.
На сторінці CRM-маркетинг - Налаштування ви можете вказати, який відсоток від усіх листів виділяється на CRM-маркетинг, щоб не втратити можливість користуватися поштою. Якщо пошта не потрібна і ви плануєте тільки робити розсилки, то можете спокійно ставити 100%.
Наприклад, ваш тариф дозволяє відправити 5000 листів в місяць, і ви виділяєте 90% на CRM-маркетинг. Ви робите розсилку на 6000 листів. Тільки 4500 з них відправляться, а інші потраплять в чергу на наступний місяць. 500 листів у вас завжди залишаться в запасі, щоб користуватися звичайною поштою.
Наступна стаття: