top_ua
Вхід

Підтримка24

Створення розсилок

Коли ви навчилися вести клієнтську базу та продумали список сегментів, можна переходити до роботи з CRM-маркетингом.

Розглянемо приклади кожного з існуючих типів розсилок.

Email

Поштові розсилки - це один із традиційних каналів спілкування з клієнтами. Майже будь-яка форма на сайті містить поле для введення email-адреси, тому цей варіант розсилок підійде більшості компаній.

Приклад: зоомагазин використовує email маркетинг для інформування клієнтів про появу нової марки корма для котиків.

SMS

Ще один спосіб зв'язатися з клієнтом - відправити йому SMS-повідомлення. Складіть короткий текст з інформацією про акції і знижки, оберіть потрібний сегмент - і система розішле SMS обраним контактам.

Приклад: автосервіc через sms-повідомлення запрошує всіх клієнтів на сезонну зміну гуми.

Для використання SMS-розсилок необхідно попередньо налаштувати інтеграцію з сервісом відправки повідомлень.Детальніше про налаштування сервісів ви можете прочитати в статті Twilio.

Кількість повідомлень, які ви можете відправити кожен день, залежить від вашого SMS-провайдера. Поточне обмеження ви можете побачити на сторінці CRM-маркетинг - Налаштування - SMS.

Месенджери

Клієнти все частіше приходять за покупками, поки сидять в соцмережах і месенджерах. Тому і спілкуватися з нами їм зручніше з соцмереж. CRM-маркетинг відправляє розсилки в ті джерела, звідки клієнт до нас звернувся.

Якщо у вас налаштовані відкриті лінії - ви можете скористатися розсилкою в усі основні месенджери - Viber, Telegram, Facebook, тощо.

Коли клієнт звернеться у відкриту лінію - в його CRM-картці заповниться поле Месенджер. Повідомлення буде відправлено саме в цей месенджер або соціальну мережу.

Буде використаний останній месенджер, з якого писав клієнт. Задати месенджер вручну немає можливості.

Приклад: косметологічна клініка запрошує клієнтів на повторні процедури.

Інформаційні дзвінки

Інформаційний дзвінок- це коли клієнтові приходить дзвінок від компанії та приємний голос розповідає про пропозицію. Щоб зробити таку розсилку, напишіть текст вашого повідомлення в CRM-маркетингу. Бітрікс24 перетворює цей текст у голос і телефонує за потрібними номерами.

Приклад: нагадування учасникам семінару про захід.

Для здійснення дзвінків потрібно заздалегідь налаштувати телефонію. Підтримуються тільки орендовані номери та підключення АТС через SIP-конектор. У один момент часу можуть виконуватися тільки 5 дзвінків. Решта будуть здійснені після завершення поточних викликів у порядку черги.

Рекламні кампанії

Використовуйте рекламу в CRM-маркетингу для створення персональних пропозицій на Facebook і Google AdWords.

Принцип дуже простий - ви обираєте сегмент і підключаєте рекламну аудиторію. Бітрікс24 передає список контактів, а всі інші дії відбуваються вже на стороні обраного рекламного сервісу.

Попередньо необхідно налаштувати рекламну кампанію і аудиторії на стороні рекламного сервісу:

Генератор продажів

Генератор продажів створює повторні ліди та угоди з певною групою клієнтів. Ви можете відразу додати завдання менеджеру, який буде працювати з угодою. Зручний інструмент, коли комунікацію з клієнтом повинен здійснити безпосередньо співробітник компанії.

Приклад: продовжимо сценарій - запрошуємо клієнтів на повторні процедури в косметологічну клініку.

Окремо роботу з генератором продажів ми розглянемо в наступній статті.


Наступна стаття

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло