Коли ви навчилися вести клієнтську базу та продумали список сегментів, можна переходити до роботи з CRM-маркетингом.
Розглянемо приклади кожного з існуючих типів розсилок.
Поштові розсилки - це один із традиційних каналів спілкування з клієнтами. Майже будь-яка форма на сайті містить поле для введення email-адреси, тому цей варіант розсилок підійде більшості компаній.
Приклад: зоомагазин використовує email маркетинг для інформування клієнтів про появу нової марки корма для котиків.
SMS
Ще один спосіб зв'язатися з клієнтом - відправити йому SMS-повідомлення. Складіть короткий текст з інформацією про акції і знижки, оберіть потрібний сегмент - і система розішле SMS обраним контактам.
Приклад: автосервіc через sms-повідомлення запрошує всіх клієнтів на сезонну зміну гуми.
Для використання SMS-розсилок необхідно попередньо налаштувати інтеграцію з сервісом відправки повідомлень.Детальніше про налаштування сервісів ви можете прочитати в статті Twilio.
Кількість повідомлень, які ви можете відправити кожен день, залежить від вашого SMS-провайдера. Поточне обмеження ви можете побачити на сторінці CRM-маркетинг - Налаштування - SMS.
Месенджери
Клієнти все частіше приходять за покупками, поки сидять в соцмережах і месенджерах. Тому і спілкуватися з нами їм зручніше з соцмереж. CRM-маркетинг відправляє розсилки в ті джерела, звідки клієнт до нас звернувся.
Якщо у вас налаштовані відкриті лінії - ви можете скористатися розсилкою в усі основні месенджери - Viber, Telegram, Facebook, тощо.
Коли клієнт звернеться у відкриту лінію - в його CRM-картці заповниться поле Месенджер. Повідомлення буде відправлено саме в цей месенджер або соціальну мережу.
Приклад: косметологічна клініка запрошує клієнтів на повторні процедури.
Інформаційні дзвінки
Інформаційний дзвінок- це коли клієнтові приходить дзвінок від компанії та приємний голос розповідає про пропозицію. Щоб зробити таку розсилку, напишіть текст вашого повідомлення в CRM-маркетингу. Бітрікс24 перетворює цей текст у голос і телефонує за потрібними номерами.
Приклад: нагадування учасникам семінару про захід.
Рекламні кампанії
Використовуйте рекламу в CRM-маркетингу для створення персональних пропозицій на Facebook і Google AdWords.
Принцип дуже простий - ви обираєте сегмент і підключаєте рекламну аудиторію. Бітрікс24 передає список контактів, а всі інші дії відбуваються вже на стороні обраного рекламного сервісу.
Попередньо необхідно налаштувати рекламну кампанію і аудиторії на стороні рекламного сервісу:
- Google.Adwords - необхідний список клієнтів;
- Реклама в Facebook - необхідна Індивідуалізована аудиторія.
Генератор продажів
Генератор продажів створює повторні ліди та угоди з певною групою клієнтів. Ви можете відразу додати завдання менеджеру, який буде працювати з угодою. Зручний інструмент, коли комунікацію з клієнтом повинен здійснити безпосередньо співробітник компанії.
Приклад: продовжимо сценарій - запрошуємо клієнтів на повторні процедури в косметологічну клініку.
Окремо роботу з генератором продажів ми розглянемо в наступній статті.
Наступна стаття