top_ua
Вхід

Підтримка24

Сегменти клієнтів

Коли ви підготуєте і наповните клієнтську базу, можна починати працювати з розсилками. Найперший крок - сегментувати клієнтів.

У CRM-маркетингу сегмент - це група клієнтів, об'єднаних загальними ознаками, для якої здійснюється розсилка.

Приклади ознак для розсилки

Загальною ознакою може бути практично що завгодно:

Стать. Наприклад, ми плануємо провести акцію до восьмого березня. Швидше за все, до свята чоловіки будуть робити подарунки своїм жінкам, тому розсилку розумно робити саме на чоловіків.

Чому відмовилися від покупки? Ми знаємо, що велика група клієнтів не купила в нас товар, тому що вважала, що ціну завищено. Для них можна зробити розсилку зі спеціальною знижкою. Буває, що клієнти не купують, бо не знайшли потрібний товар. Наприклад, сьогодні на складі не залишилося останнього Айфона чорного кольору. Як тільки товар з'явиться на складі, відправляємо клієнтам розсилку.

Коли клієнт до нас звернувся? Можна знайти клієнтів, які щось купували у нас рік тому та запропонувати знижку як нашому давньому та улюбленому покупцеві.

Сегменти можна створювати практично з будь-якими параметрами. Якщо ви продаєте тури, то можете створити в картці угоди поле Улюблений напрямок. Такого поля немає в стандартній картці, але ви можете його додати самостійно та запропонувати любителям теплих країн і моря тур до Єгипту.

Усі поля, які ви створюєте в картці називаються полями користувача. Вони необхідні, щоб зберігати будь-яку інформацію про клієнта.

  • Детальніше читайте в статті Поля користувача в CRM.
  • Як створити сегмент?

    Перейдіть на сторінку CRM-маркетинг - Сегменти та натисніть кнопку Створити сегмент.

    У формі створення сегмента oберіть одержувачів розсилки за допомогою фільтра. Після застосування система покаже скільки контактів підходить під цю умову.

    Збережіть сегмент. Після цього можна приступати до створення розсилки.


    Помилка: Не налаштовано фільтр "Напрямок угоди"

    Якщо ви бачите цю помилку, oберіть у списку полів Напрямок угоди та вкажіть один або кілька напрямків, угоди з яких повинні потрапити в сегмент.


    Наступна стаття:

    Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
    Дізнайтесь, чому:
    Це не те, що я шукаю
    Дуже складно і незрозуміло