top_ua
Вхід

Підтримка24

Як працювати з клієнтською базою

Для повторних продажів необхідна клієнтська база. Якщо вона вітсутня, або менеджери неправильно її ведуть, то CRM-маркетингу ні з чим буде працювати, а ви не отримаєте повторних продажів. Тому перед створенням сегментів і розсилок вам варто організувати роботу з базою клієнтів.


Як підготувати базу до роботи

Працювати з CRM-маркетингом можна тільки із CRM Бітрікс24. Якщо ви ведете облік своїх продажів в Excel, інший CRM системі або навіть просто в блокноті, перенесіть їх в CRM Бітрікс24. Записи можна перенести вручну або імпортувати базу, якщо ви працюєте в іншій системі.

  • Прочитайте, як можна автоматично перенести базу в CRM.
  • Після того, як ви перенесли всі контакти, ви можете налаштувати права доступу до CRM. Вкажіть співробітників, які можуть працювати з базою. Якщо з базою можуть працювати всі співробітники, то ви можете розділити їх на групи за діями: хтось зможе тільки переглядати записи, а хтось - редагувати і видаляти.

  • Як налаштувати права читайте в статті Права доступу в CRM.
  • Чому важливо заносити ВСІ контакти в CRM?

    Знайти нового клієнта дуже дорого й довго. Тому будь-який клієнт, навіть якщо він зараз нічого не купив, має значення і його потрібно занести в CRM. Тільки в такому випадку клієнт потрапить в розсилки CRM-маркетингу, і йому можна буде зробити пропозицію про покупку.

    Кожен контакт важливий і його потрібно зберегти в CRM. Навіть якщо угода неуспішна, то потрібно зберегти лід, угоду або контакт. Поясніть це менеджерам і зробіть це правилом роботи компанії.

    Якщо до вас в CRM потрапила взагалі зайва людина, наприклад спамерська розсилка з листами щастя, то такого користувача потрібно додати в чорний список і не фіксувати повідомлення від такого контакту.

    Як поповнити базу клієнтів?

    Бітрікс24 автоматично заносить всі контакти, які потрапляють до вас з будь-яких джерел: соцмережі, пошта, чати та дзвінки. Менеджерам не потрібно заносити їх вручну, тому зменшується відсоток помилок, а швидкість роботи збільшується.

    Контакт центр - інструмент для спілкування з клієнтами та обробки вхідних повідомлень. Ви підключаєте всі канали комунікації та соцмережі, і після цього всі дзвінки, листи, повідомлення в чатах збережуться в CRM як контакти або угоди.

  • Детальні інструкції по налаштуванню каналів комунікації читайте в статті Контакт-центр.

  • Якщо у вас труднощі з перенесенням даних або налаштуванням CRM, ви можете звернутися до партнерів.

    Наступна стаття:

    Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
    Дізнайтесь, чому:
    Це не те, що я шукаю
    Дуже складно і незрозуміло