top_ua
Вхід

Підтримка24

Що таке CRM-маркетинг?

Реклама з кожним роком стає все дорожче й дорожче. Це стосується не тільки офлайн реклами, а й реклами в інтернеті. Шукати нових клієнтів складно та затратно. Тому підвищується значимість роботи з поточними клієнтами.

CRM-маркетинг - це інструмент роботи з вашою клієнтською базою. З його допомогою ви створите спеціалізовані розсилки через пошту та соцмережі, а також наповните аудиторію рекламних кабінетів.

CRM-маркетинг вирішує три основні завдання:

  • допомагає клієнтів, які купували у вас раніше, зробити повторну покупку;
  • спонукає до покупки тих клієнтів, які ще нічого не купили;
  • підвищує лояльність клієнтів і створює позитивний імідж компанії.

Для CRM-маркетингу поточними клієнтами вважаються й ті, хто ще не зробив покупку. Для таких клієнтів уже можна створювати розсилки. При цьому неважливо, як саме клієнт потрапив у нашу CRM: прийшов через соцмережі, написав нам на пошту або в чат.

Компанії будь-сфери та будь-якого масштабу можуть використовувати інструменти CRM-маркетингу. Але всі вони будуть використовувати його по-своєму: для вирішення бізнес-завдань будуть потрібні різні типи розсилок, групи клієнтів.

Як CRM-маркетинг допомагає різним компаніям?

Малий бізнес

Дуже часто для малого бізнесу повторні продажі є основним джерелом прибутку. Рекламні бюджети обмежені, тому нових клієнтів знаходити складно. Такі компанії заводять постійних клієнтів і піклуються про свій імідж.

Наприклад, маленька сімейна кондитерська з трьома співробітниками може зробити розсилку клієнтам і запропонувати торт до чергового свята. Якщо відомий день народження клієнта, то можна запропонувати подарунок до свята, та ще й додати ім'я клієнта.

Автосервіс зробить розсилку клієнтам іможе запропонувати їм регулярне ТО або заміну гуми до зими.

Середній бізнес

Фітнес-центр запропонує клієнтам, у яких вже добігає кінця термін дії абонементів, пільгові умови для продовження на рік.

Магазин одягу оголосить про надходження нової колекції або розпродаж речей минулого сезону.

Великий бізнес

Банки роблять розсилки клієнтам і пропонують нові умови по кредиту або акцію.

Торгові мережі оголошують про розпродаж або відкриттях нових магазинів.

Як oбрати одержувачів розсилки?

Щоб підвищити ефективність розсилки, її не потрібно відправляти всім підряд. Якщо пекарня запропонує купити торт до дня народження людині, у якої свято тільки через півроку, то клієнт проігнорує таку розсилку й буде думати, що нам на нього наплювати. Такий клієнт до нас вже не повернеться.

У CRM-маркетингу Бітрікс24 клієнтів можна розділяти на Сегменти. Кожен сегмент - це окрема група клієнтів, на яких розрахована розсилка.

Та ж пекарня може розіслати пропозиції клієнтам, у яких день народження буде через тиждень. Такі клієнти найімовірніше куплять торт, і їм буде приємно, що компанія пам'ятає про їхнє свято.

Умовний автосервіс пропонує купити нові деталі. Можна зробити розсилку взагалі всім клієнтам, але це буде виглядати, як спам. Можна зробити розсилку клієнтам, машини яких старше семи років. Шанси покупки вище, адже вже пора задуматися про оновлення деталей. Якщо зробити розсилку водіям Ауді 2010 року випуску, то клієнт найбільш ймовірно щось купить, адже пропозиції створено як ніби спеціально під нього. Чим більше інформації ми знаємо про клієнта, тим точніше можемо обрати сегмент і зробити найбільш вдалу розсилку.


Наступна стаття:

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло