Часто бувають ситуації, коли потрібно об'єднати кілька угод або лідів. Наприклад, клієнт спочатку зателефонував вам і замовив нашийник для свого улюбленця з нової колекції, а потім написав листа, щоб уточнити колір і розмір. У результаті з'явилося кілька угод, і з одним клієнтом працюють кілька менеджерів. Компанія витрачає час даремно і платить співробітникам за марну роботу.
Для об'єднання угод перейдіть в список.
Вкажіть угоди, які ви хочете об'єднати, і oберіть дію Об'єднати.
Oберіть пріоритетну угоду. Вона стане основою для підсумкової картки.
У лівій частині вікна ви бачите, які дані потраплять в картку після об'єднання.
У одному й тому ж полі в картках може бути вказана різна інформація. Оберіть потрібне значення для підсумкової картки. Для цього просто клікніть на нього.
Для полів, у яких значення збігаються, не потрібно обирати підсумковий варіант.
Після об'єднання угод ви побачите повідомлення та підсумкову угоду.
У новій угоді збереглися всі значення полів, які були обрані y процесі об'єднання.