У будь-якій компанії є загальна інформація, до якої потрібен частий доступ співробітників - регламенти, правила, інструкції користування офісною технікою, навіть інструкція «як правильно користуватися кавоваркою» може бути корисною та затребуваною. Усе це потрібно десь і якось зберігати. Скористайтеся Базами знань Бітрікс24!
Щоб почати користуватися сховищем інформації компанії, перейдіть в розділ База знань головного меню:
Oберіть шаблон із запропонованих або створіть базу з нуля.
Відредагуйте шаблон, натиснувши на олівець: вкажіть назву своєї бази та дайте короткий опис, оберіть колірну палітру. Коли все готово, натисніть Створити.
Усе готово. Тепер можна створювати і редагувати сторінки бази знань:
Почніть заповнювати сторінки. У шаблоні сторінок ви можете створювати текст, обравши потрібні параметри.
Для наочності додавайте в базу знань колонки, зображення та відео або таблиці.
Усі бази зберігаються в розділі База знань в лівому меню.
За замовчуванням до Баз знань мають повний доступ усі співробітники компанії. Ви можете налаштувати права доступу як до всіх Баз знань компанії, так і до будь-якої конкретної.
Кількість Баз знань компанії залежить від тарифного плану Бітрікс24: Безкоштовний - 1 база знань, Старт+, CRM+ і Завдання+ - 3, Команда - 5 і Компанія - необмежено.