top_ua
Вхід

Підтримка24

Підтримка Бітрікс24 в коробці

Рейтинг:

Адміністратори коробкової версії Бітрікс24 з активною ліцензією можуть направити питання спеціалістам технічної підтримки та отримати кваліфіковану консультацію прямо зі свого порталу.

Спілкування c Підтримкою Бітрікс24 проводиться в месенджері в спеціальному чаті.

Щоб такий чат з'явився на порталі, потрібно в адміністративному розділі на сторінці Налаштування > Налаштування продукту > Налаштування модулів > Чат-боти Бітрікс24 включити єдину опцію Підтримка Бітрікс24 в коробці:

Далі в публічній частині з'явиться чат-бот Підтримка Бітрікс24 в коробці. Спілкування з Підтримкою вже здійснюється в звичному месенджері - знайти чат-бот можна в списку контактів з пошуку:

Питання, які вирішуються в рамках технічної підтримки коробкової версії Бітрікс24

1. Питання установки та налаштування

У рамках технічної підтримки вирішуються питання:

  • Надаються консультації з установки продукту на сервері (демо-версія, комерційна версія). Консультації надаються в обсязі інструкції з установки.
  • Надаються рекомендації по типовим проблемам, які виникають під час установки.
  • Надаються загальні консультації з вибору серверного програмного забезпечення. Список рекомендацій також наводиться у відповідних розділах документації по продукту.
  • При розміщенні проєкту на хостингу, перенесення проєкту з локального сервера на віддалений, надаються загальні консультації по використанню засобів для підготовки резервної копії проєкту та використання стандартних (вбудованих) скриптів і механізмів.

У рамках технічної підтримки НЕ вирішуються питання:

  • Не проводиться установка програмного продукту на сервері.
  • Не проводиться підготовка та перенесення архівних копій системи на сервер.
  • Не проводиться діагностика серверного ПЗ на комп'ютері або сервері клієнта.
  • Не проводиться установка серверного ПЗ на сервері чи комп'ютері клієнта.
2. Питання покращення продуктивності

У рамках технічної підтримки вирішуються питання:

  • Надаються загальні консультації з вибору серверного ПЗ для забезпечення більш високої продуктивності проєктів.
  • Надаються рекомендації по параметрам налаштування окремого ПЗ у рамках керівництва по налаштуванню веб-проєктів.
  • Надаються рекомендації з використання вбудованих механізмів кешування та інших механізмів, що дозволяють знизити навантаження на сайт.

У рамках технічної підтримки НЕ вирішуються питання:

  • Не проводиться безпосереднє налаштування ПЗ на комп'ютерах і серверах користувачів.
  • Не проводиться діагностика та тестування навантаження проєктів на серверах клієнта.
  • Не проводиться оптимізація програмного коду програмних компонентів або модулів.
3. Проблеми оновлення програмного продукту

У рамках технічної підтримки вирішуються питання:

  • Виявляються та вирішуються проблеми з ліцензійним ключем при оновленні продукту.
  • Надається допомога в пошуку та усуненні проблем у разі некоректного встановлення оновлення.

У рамках технічної підтримки НЕ вирішуються питання:

  • Проблеми з'єднання з сервером, проблеми налаштування з'єднання через проксі.
  • Налаштування сервера та серверного ПЗ для роботи системи оновлень.
4. Помилки програмного продукту

У рамках технічної підтримки вирішуються питання:

  • Помилки, що виникають у процесі експлуатації. Збій у роботі та відновлення роботи проєкту.Надається консультативна допомога в пошуку та усуненні причин, які викликали збій в роботі.
  • Помилки програмного продукту. Проводиться діагностика з метою встановлення факту помилки в роботі програмного продукту. Виявлена ​​помилка, у залежності від складності, усувається у процесі діагностики або в наступному оновленні.

У рамках технічної підтримки НЕ вирішуються питання:

  • Помилки установки продукту. Видаються тільки загальні рекомендації відповідно до керівництва по установці й документації по продукту. Пропонуються вже відомі методи вирішення аналогічних проблем.
  • Помилки бази даних. Видаються загальні рекомендації та відомі методи усунення проблем.
  • Не вирішуються проблеми серверного налаштування, які перешкоджають коректному встановленню оновлень. Видаються загальні рекомендації та відомі методи усунення проблем. Не проводиться безпосередня установка оновлень.
  • Не вирішуються питання виявлення та усунення несправностей у роботі серверного програмного забезпечення.
5. Питання розробки

У рамках технічної підтримки вирішуються питання:

  • Роз'яснюються загальні питання інтеграції програмного продукту з дизайном сайту з використанням керівництва по інтеграції та документації продукту.
  • Надаються консультації з питань використання API модулів програмного продукту.
  • Побажання щодо розроблення відповідних скриптів приймаються відділом технічної підтримки з можливим подальшим включенням у стандартну поставку програмного продукту. Термін виконання не визначений.

У рамках технічної підтримки НЕ вирішуються питання:

  • Не проводиться пояснення загальних питань програмування.
  • Не проводиться вирішення конкретних завдань із заданою логікою.
  • Не проводиться діагностика програмних рішень і створених програмних компонентів.
  • Не проводиться розробка компонентів на замовлення.
  • Не проводиться розробка модулів продукту на замовлення.
  • Не виконується кастомизация публічних скриптів і програмних компонентів.
  • Не проводиться зміна конкретного програмного коду модулів або компонентів для вирішення окремих бізнес-завдань. (Крім випадків виправлення помилок у роботі продукту).
  • Не проводиться розробка скриптів інтеграції з платіжними системами.
6. Теоретичні питання роботи з системою

У рамках технічної підтримки вирішуються питання:

  • Проводиться пояснення функціоналу модулів продукту, якщо відповідний опис відсутній у документації.
  • Роз'яснюються питання ліцензування програмного продукту.
  • Роз'яснюються питання налаштування багатосайтовості в разі виникнення труднощів при роботі з відповідною документацією та інструкціями.
  • Роз'яснюються питання налаштування безпеки при використанні продукту.
  • Приймаються побажання та запити щодо вдосконалення функціоналу продукту.
  • Робота з документацією, поповнення документації.

Питання, які не вирішує технічна підтримка Бітрікс24, ви можете вирішити за допомогою партнерів Бітрікс24. Замовити впровадження Бітрікс24 можна на спеціальній сторінці або oбрати партнера самостійно в своєму місті.


Увага! Є кілька важливих моментів:

  • Спілкуватися в чаті з Підтримкою Бітрікс24 може тільки адміністратор порталу.
  • Для чату з Підтримкою Бітрікс24 необхідний доступ в інтернет з цього порталу.
  • Адреса, вказана в полі Публічна адреса сайту повинна бути доступна в інтернеті.
  • SSL-сертифікат повинен бути дійсним, самоподпісанний використовувати не можна.
  • Комерційна ліцензія (не демо!) на коробкову версію Бітрікс24 повинна бути активна.
  • Підтримка працює з 09:00 до 18:00 за київським часом з понеділка по п'ятницю, крім вихідних та святкових днів.
Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло