top_ua
Вхід

Підтримка24

Новинки листопада в Бітрікс24!

Рейтинг:

Останній місяць осені нагадує нам, що зима близько, і вже можна кутатися в теплі ковдри, пити какао, думати про Новий Рік...та випускати заплановані оновлення й готувати наступну «партію».

До того ж, 12 листопада ми представили новий продукт «Бітрікс24: Інтернет-магазин + CRM». Це роботизована eCommerce-платформа, яка об'єднує всі можливості «Бітрікс: Управління сайтом» і Бітрікс24.

Для більш детального ознайомлення з усіма можливостями нового продукту, рекомендуємо переглянути презентацію.

Також тепер на сайті нашої Підтримки24 з’явився розділ, присвячений саме «Бітрікс24: Інтернет-магазин + CRM». Зараз ви можете знайти там відповіді на питання щодо функціоналу, ліцензування та особливостей переходу на новий продукт. Поступово цей розділ буде наповнюватися важливою та корисною інформацію.


А зараз поговоримо про Бітрікс24. Давайте розглянемо новинки, які були випущені в листопаді!

1. Такий довгоочікуваний AI-скоринг в CRM. Тепер ваш Бітрікс24 може проаналізувати всі дані в CRM і показати ймовірність успіху для наступних лідів і угод. Система підкаже найбільш перспективних клієнтів, а також повідомить дії, які найкраще впливають на підсумковий результат. Зручно, чи не так?

Інтелектуальний скоринг навчається на даних компанії. Чим більше інформації - тим точніше прогноз. Система автоматично перенавчається кожні 30 днів.

2. У розділі CRM-аналітика тепер доступний звіт Динаміка продажів. Він показує відсоток виграних і програних угод.

Також за допомогою цього звіту ви зможете зрозуміти, як змінюється кількість продажів за різні періоди.

3. У налаштуваннях Відкритих ліній були перероблені кілька опцій, які перевіряють доступність оператора. Тепер з'явилося загальне налаштування - При розподілі звернень перевіряти доступність оператора.

При визначенні доступності оператора для розподілу діалогів система враховує: початок, перерву та кінець робочого дня, відпустку, а також чи знаходиться оператор онлайн.

Якщо ж ви хочете, щоб діалоги розподілялися на всіх операторів у черзі без перевірки статусу або стану оператора, просто відключіть опцію При розподілі звернень перевіряти доступність оператора.

4. Компанія Facebook змінила механізм інтеграції Instagram із зовнішніми сервісами. Усі раніше підключені канали Instagram в Відкритих лініях Бітрікс24 будуть найближчим часом відключені Facebook-ом. Вам потрібно буде підключити Instagram за допомогою нового конектора Instagram для бізнесу.

Після цих змін важливо, щоб перед підключенням акаунта Instagram до сторінки Facebook, акаунт Instagram був особистим. Перевірити це легко.

Якщо у налаштуваннях Instagram є посилання переходу на професійний акаунт, значить у вас особистий акаунт (нічого міняти не потрібно). Якщо ж у вас один з видів професійного акаунта, то вам потрібно переключитися на особистий обліковий запис.

5. Для зручності ми додали окремий розділ, який присвячений Підтримці24. Тут ви зможете прочитати про особливості надання підтримки користувачам як комерційних тарифних планів, так і безкоштовного тарифу «Проєкт».

Коротко про головне:

  • Усі користувачі мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24.
  • Усі користувачі Бітрікс24, включаючи й тих, хто використовує безкоштовний тарифний план Проєкт, можуть звернути із запитанням по роботі Бітрікс24 до наших консультантів через онлайн-чат на сайті.
  • Користувачі комерційних тарифних планів, якщо у них виникають питання по роботі продукту, можуть звернутися до наших консультантів через чат Підтримки Бітрікс24.
  • Незалежно від вашого тарифного плану можна звернутися до наших партнерів, якщо вам потрібна допомога у налаштуванні або доопрацюванні Бітрікс24.
  • Якщо у вас підключена підтримка від партнера, то адміністратор Бітрікс24 може направити питання спеціалістам підтримки партнера та отримати кваліфіковану консультацію в месенджері вашого Бітрікс24.
  • Консультації технічної підтримки доступні лише на комерційних тарифах.

І на завершення нагадаємо, що ви завжди можете завітати на наш YouTube-канал. До речі, у листопаді ми додали декілька відео, які допоможуть у роботі з продуктом.

Ознайомтеся як:

Успіхів у роботі!

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло