Рішення помилок підключення каналу відкритих ліній Instagram для бізнесу та Facebook
Помилка 1:
При підключенні каналів Facebook не можна обрати потрібну публічну сторінку в Бітрікс24.
Рішення:
Особливість підключення каналів Facebook полягає в тому, що вікно дозволів для конекторів виводиться тільки один раз. Якщо після цього підключається інший канал Facebook, то повторно вікно дозволів не з'являється. У цьому випадку потрібно вручну надати дозвіл на доступ для конектора.
Наприклад, ми створили ще одну публічну сторінку в Facebook (Jes_Shop) і хочемо її підключити до відкритої лінії. Але в списку вибору при підключенні в Бітрікс24 вона не відображається.
Перейдіть в налаштування облікового запису Facebook в розділ Бізнес-інтеграції (Служби бізнес-інтеграції):
Oберіть конектор Bitrix24 Open Channels або Bitrix24 Open Channels Comments (у залежності від каналу) та поставте галочки навпроти ваших публічних сторінок, до яких потрібно дозволити доступ відкритих ліній Бітрікс24: «Керувати вашими Сторінками», «Показати список Сторінок, якими ви керуєте» і «робити публікації зі сторінок, якими ви керуєте».
Оновіть сторінку підключення каналу в Бітрікс24, продовжіть підключення та публічна сторінка з'явиться у списку при виборі.
Помилка 2:
Після відключення прив'язки акаунта Instagram і сторінки Facebook в налаштуваннях Відкритої лінії залишається старий зв'язок.
Рішення:
Переведіть бізнес-акаунт Instagram назад в особистий акаунт, а після цього знову переведіть його в бізнес-акаунт. Далі при налаштуванні виберіть відповідний акаунт Facebook і публічну сторінку, або виберіть опцію Не пов'язувати з Facebook (в цьому випадку бізнес-акаунт відключиться від акаунта Facebook автоматично).
Помилка 3:
Після підключення акаунта Instagram на сторінці Facebook не з'явився відповідний акаунт у налаштуваннях Відкритої лінії.
Рішення:
Перевірте прив'язку акаунта Instagram до спільноти Facebook в налаштуваннях вашого профілю в мобільному застосунку Instagram. Якщо прив'язка не налаштована, то її необхідно налаштувати вручну.