top_ua
Вхід

Підтримка24

Питання по функціоналу

Рейтинг:
  • В якому інтерфейсі мені тепер працювати - «Бітрікс: Управління сайтом» або «Бітрікс24»?

    Співробітникам компанії-магазину зручніше буде працювати в інтерфейсі Бітрікс24. Адміністративний інтерфейс «Бітрікс: Управління сайтом» буде більше підходити саме для адміністраторів і розробників.

  • Чи підтримує нова платформа товари з торговими пропозиціями?

    Звичайно підтримує.

  • Чи зламається в мене публічна частина, дизайн, верстка при переході на новий продукт?

    Якщо ядро ​​немодифікувалося й розробка магазину була зроблена за правилами й через офіційне API Bitrix Framework, то все буде працювати, як раніше, нічого не зламається.

  • Чи потрібно буде перенавчати менеджерів для обробки замовлень інтернет-магазину?

    Так, зміниться логіка роботи менеджерів. З'явилися комунікаційні можливості всередині нової картки замовлення, з'явилася можливість стежити за якістю обробки замовлення, за якістю роботи менеджерів: як вони відповідають на листи та дзвінки, чи вчасно відповідають на них, швидкість обробки замовлень. Усе це змінить роботу менеджерів і поліпшить роботу компанії в цілому. Додадуться нові сценарії продажів, які свого часу не використовувалися - наприклад, продаж через смс або через Центр продажів.

  • У мене вже є налаштована інтеграція з 1С та інтернет-магазином. Чи буде потрібно викликати фахівця після переходу на новий продукт?

    Якщо у вас штатна 1С і штатне налаштування нашої компанії, або це класичне налаштування 1С, то нічого переналаштовувати не потрібно. Якщо у вас самописна схема роботи з 1С, то, скоріше за все, можуть виникнути деякі нюанси при переході. Тут необхідно буде заздалегідь протестувати інтеграцію.

  • У мене індивідуальна форма замовлення, вона залишиться?

    Якщо у вас була складна форма замовлення в адміністративному інтерфейсі магазину, то, на жаль, перенести її в новий продукт не вийде - у вас буде стандартна форма замовлення. Але нову легко можна налаштувати під себе. У публічній частині - оформлення замовлення залишається і нічого не зламається.

  • Як буде здійснюватися смс-розсилка - через власний функціонал продукту або через інтеграцію з смс-провайдерами?

    Для смс-розсилок краще шукати провайдерів, які представляють можливість відправки великої кількості смс. У Марткетплейсi представлена ​​велика кількість таких провайдерів.

  • Що буде в новому продукті з b2b-замовленнями, якщо вони працюють паралельно з b2c, але для b2b допрацьовувалася логіка роботи?

    Якщо це публічна частина, то все повинно зберегтися. Якщо в адміністративній частині щось змінювалося, то, скоріше за все, доведеться також допрацьовувати. B2b-замовлення зручніше обробляти в новому інтерфейсі - він дуже близький до CRM через комунікаційну історію замовлення та автоматизацію.

  • Чи є в новому продукті інтеграції з WhatsApp в Контакт-центрі?

    Інтеграція є, як і в Бітрікс24. Але пройти модерацію заявки на інтеграцію в Facebook непросто. Якщо у вас виникли складнощі саме з заявкою в Facebook, то можна скористатися дзастосунками інтеграції WhatsApp з Маркетплейса.

  • Де необхідно буде вести каталог товарів?

    Каталог товарів буде єдиним - і для CRM, і для інтернет-магазину. Ви можете керувати ним як в Бітрікс24, так і в адміністративній частині інтернет-магазину.

  • Якщо в інтернет-магазині були особисті кабінети покупців, чи не потраплять вони в обмежену кількість користувачів «Бітрікс24: Інтернет-магазин + CRM»?

    Ні, ці користувачі відносяться до покупців. Кількість покупців необмежена.

  • Чи є в CRM нового продукту мультиворонки - різні напрямки угод?

    Так звісно.

  • Чи є обмеження на запуск бізнес-процесів і для яких сутностей вони будуть доступні в новому продукті?

    Бізнес-процеси тарифікуються за ліцензією коробкового Бітрікс24.

  • Як буде ділитися список користувачів «Бітрікс: Управління сайтом» і Бітрікс24?

    У адміністративний інтерфейс «Бітрікс: Управління сайтом» можe входити необмежена кількість співробітників, а в інтерфейс Бітрікс24 - тільки 12.

  • Чи є розмежування доступу - доступ до інтерфейсу Бітрікс24 або до адміністративного інтерфейсу «Бітрікс: Управління сайтом»?

    Можна буде налаштовувати такі обмеження.

  • Мобільний застосунок Бітрікс24 якось змінився у зв'язку з виходом нового продукту?

    Поки що інтернет-магазин не буде представлений в мобільному застосунку Бітрікс24. Але можна буде працювати в інших мобільних застосунків для інтернет-магазину.

  • Чи можна буде переписуватися з клієнтом з картки угоди або замовлення через месенджери WhatsApp, Instagram і т.д?

    Усі відкриті лінії, які ви підключите, будуть доступні в замовленні - вся переписка буде зберігатися всередині замовлення й там же ви зможете спілкуватися з клієнтом.

  • Чи з'являться якісь зміни в адмініструванні сайту, окрім замовлень?

    Потрібно буде трохи попрацювати над автоматизацією. У Бітрікс24 у автоматизації більше можливостей, тому ми радимо перевести її на нову схему Бітрікс24.

  • Як буде працювати інтеграція з 1С, адже у інтернет-магазину своя інтеграція, а у Бітрікс24 своя?

    У новому продукті вам не потрібно дві інтеграції. Якщо у вас вже налаштована інтеграція для «Бітрікс: Управління сайтом», то при конвертації всі налаштування будуть збережені.

  • 12 користувачів це тільки для роботи з e-commerce? А як же звичайні співробітники компанії, які користуються Бітрікс24 для управління завданнями та внутрішніми процесами взаємодії (чати, пошта, завдання, календарі, жива стрічка тощо.)?

    Це користувачі коробкового Бітрікс24. Якщо вам потрібно більше, то можна розширити ліцензію, вона тарифікується з урахуванням кількості користувачів.

  • Як буде працювати модуль наскрізної аналітики?

    Так само як зараз, тільки додатково ще буде статистика за замовленнями. Причому налаштовувати нічого не буде потрібно, замовлення будуть автоматично включені в облік. У картці замовлення буде показане джерело реклами, а у звіті будуть показані замовлення.

  • Якого функціоналу не буде в Бітрікс24?

    Весь функціонал доступний, згідно з тарифною сіткою.

  • Які будуть адреси доменів адміністративної частини Бітрікс24 і сайту публічної частини інтернет-магазину?

    Які налаштуєте, можна робити свій піддомен.

  • Як організоване відвантаження з різних складів при інтеграції магазину та Бітрікс24? Раніше в Бітрікс24 не було налаштування, яке включало інформацію про залишки товарів декількох складів?

    У замовленнях відвантаження буде працювати так само, як працювалo в магазині. Тут важливо враховувати, що це відвантаження всередині замовлень, а не угод.

  • Скільки буде складів?

    Кількість складів необмежена.

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло