top_ua
Вхід

Підтримка24

Питання щодо переходу

  • У мене є «Бітрікс: Управління сайтом». Чи можу я сам купити перехід і перейти?

    Так, ви можете зробити перехід самостійно, але краще звернутися до партнерів. Вони зроблять перехід швидше, а також візьмуть на себе вирішення технічних нюансів .

  • Чи можу я перейти на новий продукт із редакцій «Старт» і «Стандарт»?

    Так можете. За різницю в ціні ви можете придбати перехід на новий продукт.

  • Якщо у мене управляє інтернет-магазином більше 12 людей, що мені робити?

    Ви можете перейти на коробкову версію «Бітрікс24: Корпоративний портал» з необхідною кількістю співробітників (50-100-250-500 користувачів).

  • Чи потрібно мені змінювати поточний хостинг «Бітрікс: Управління сайтом», щоб працювати з новим продуктом?

    Ні не потрібно. Можна продовжувати користуватися поточним хостингом.

  • Скільки часу займає конвертація в новий продукт. І чи потрібно закривати магазин на цей час?

    Враховуючи наше тестування, час конвертації складає від 1-1,5 години до 8-9 годин, у залежності від обсягу даних і потужності сервера. На час конвертації магазин повинен бути закритий, тому краще робити перехід під час мінімальної відвідуваності, наприклад в нічний час.

  • У мене є новий «Бітрікс24: Корпоративний портал» на 50 користувачів. Чи можу я використовувати цей ключ для конвертації інтернет-магазину?

    Так, новий ключ може бути використаний для конвертації «Бітрікс: Управління сайтом» в «Бітрікс24: Інтернет-магазин + CRM».

    Якщо ключ вже використовується, то, швидше за все, треба буде звернутися в Техпідтримку, щоб скинути кількість установок. Надалі не можна буде користуватися старою установкою з цим ключем після переходу на новий продукт.

  • Чи можна перейти з хмарної версії Бітрікс24 на новий продукт?

    Так, можна. Наприклад, купити коробку «Бітрікс24: Корпоративний портал» і зробити переїзд у коробку з хмари.

  • Якщо є кілька інтернет-магазинів з різними товарними каталогами. Чи можливо все це об'єднати в одній CRM або буде потрібно кілька?

    Якщо ці сайти знаходяться в одній установці магазину в рамках багатосайтовості, то технічно нічого не зміниться - якщо всі замовлення раніше потрапляли в одне сховище замовлень, так і в новому продукті всі замовлення будуть потрапляти в одну CRM. Якщо сайти знаходяться в різних установках, то потрібно буде вирішувати, який конвертувати.

  • Уже є коробкова версія редакції «Бітрікс24: CRM». Чи можна буде перейти в новий продукт з цієї редакції?

    Tак, перехід з коробкової редакції «Бітрікс24: CRM» можливий, потрібно лише буде доплатити різницю в ціні.

  • Є 2 редакції: «Бітрікс: Управління сайтом» і «Бітрікс24: Корпоративний портал». Чи можна їх об'єднати або потрібно буде купувати новий продукт?

    Прямо об'єднати не можна. Ви можете взяти ключ від «Бітрікс24: Корпоративний портал», ввести його в «Бітрікс: Управління сайтом», конвертувати та отримати підсумковий новий продукт з даними інтернет-магазину та Бітрікс24. Частина несконвертованих даних вам доведеться перенести вручну. Якщо старі замовлення з інтернет-магазину вам не особливо важливі, і ви готові їх залишити «Бітрікс: Управління сайтом», то ви можете продовжити роботу в «Бітрікс24: Корпоративний портал». Потім просто перенести публічну частину сайту інтернет-магазину в новий продукт і продовжити працювати вже в новому продукті.

  • Чи можу я експортувати свою номенклатуру з 1С і сайт відразу в новий продукт?

    Оскільки каталог єдиний, то вся синхронізація 1С заповнить цей каталог, який буде єдиним і в CRM, і в інтернет-магазині і, в майбутньому, у яких-небудь соціальних платформах.

  • Уже є «Бітрікс: Управління сайтом», але ліцензія не продовжена. Як мені перейти на новий продукт?

    Перехід можливий тільки з актуальною комерційною ліцензією. Тому вам потрібно буде оплатити продовження редакції «Бітрікс: Управління сайтом». А потім вже придбати перехід на новий продукт.

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло