top_ua
Вхід

Підтримка24

Скоринг у CRM

Рейтинг:

Чим керується ваш менеджер з продажу в роботі з угодами: черговістю, інтуїцією?

Бітрікс24 може проаналізувати всі дані в CRM і показати ймовірність успіху для наступних лідів і угод. Система підкаже найбільш перспективних клієнтів, а також повідомить дії, які найкраще впливають на підсумковий результат.

Інтелектуальний скоринг навчається на даних компанії. Чим більше інформації - тим точніше прогноз.

Скоринг в CRM доступний на тарифах CRM+, Команда і Компанія. Детальніше на сторінці тарифів.

Як це працює?

Перейдемо до розділу CRM і відкриємо будь-який лід або угоду. У верхній частині картки розташована кнопка AI24-скоринг.

Перш за все система повинна навчитися на реальних даних вашої CRM.

Для первинного аналізу необхідні як мінімум 2000 закритих елементів зі справами.


Коли ви досягнете необхідної кількості елементів для проведення AI- скорингу, штучний інтелект зможе зробити аналіз вашої CRM.

Після навчання Бітрікс24 покаже ймовірність успіху ліда або угоди в картці елемента.

Натиснемо на AI24-скоринг знову, щоб отримати більше інформації. Тепер тут можна побачити:

  • динаміку прогнозу та дії, які на нього вплинули.
  • точность прогнозування. Усі закриті елементи діляться на дві частини - на одній система навчається, на інший перевіряє свої прогнози. Результат цієї перевірки - це і є точність прогнозування.
Система автоматично перенавчається кожні 30 днів.

Що Бітрікс24 враховує при аналізі?

  • джерело, дату та час створення ліда або угоди
  • значення всіх полів і їх зміни
  • загальну кількість і зміст дзвінків, листів і звернень у відкриті лінії
  • шлях клієнта, а також первинність або вторинність звернення
Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло