Чим керується ваш менеджер з продажу в роботі з угодами: черговістю, інтуїцією?
Бітрікс24 може проаналізувати всі дані в CRM і показати ймовірність успіху для наступних лідів і угод. Система підкаже найбільш перспективних клієнтів, а також повідомить дії, які найкраще впливають на підсумковий результат.
Інтелектуальний скоринг навчається на даних компанії. Чим більше інформації - тим точніше прогноз.
Як це працює?
Перейдемо до розділу CRM і відкриємо будь-який лід або угоду. У верхній частині картки розташована кнопка AI24-скоринг.
Перш за все система повинна навчитися на реальних даних вашої CRM.
Коли ви досягнете необхідної кількості елементів для проведення AI- скорингу, штучний інтелект зможе зробити аналіз вашої CRM.
Після навчання Бітрікс24 покаже ймовірність успіху ліда або угоди в картці елемента.
Натиснемо на AI24-скоринг знову, щоб отримати більше інформації. Тепер тут можна побачити:
- динаміку прогнозу та дії, які на нього вплинули.
- точность прогнозування. Усі закриті елементи діляться на дві частини - на одній система навчається, на інший перевіряє свої прогнози. Результат цієї перевірки - це і є точність прогнозування.
Що Бітрікс24 враховує при аналізі?
- джерело, дату та час створення ліда або угоди;
- значення всіх полів і їх зміни;
- загальну кількість дзвінків і листів, а також звернень у відкриті лінії;
- шлях клієнта, а також первинність або вторинність звернення.