top_ua
Вхід

Підтримка24

Перевірка доступності оператора відкритої лінії

Рейтинг:

У налаштуваннях Відкритих ліній були перероблені кілька опцій, які перевіряють доступність оператора. Тепер з'явилося загальне налаштування - При розподілі звернень перевіряти доступність оператора.

При визначенні доступності оператора для розподілу діалогів система враховує: початок, перерву та кінець робочого дня, відпустку, а також чи знаходиться оператор онлайн.


Облік робочого часу та перевірка доступності оператора

Якщо облік робочого часу включений, то на доступність оператора впливає його робочий день. Якщо у оператора встановлено перерву або завершений робочий день, то він буде вважатися недоступним для розподілу діалогів.

Якщо облік робочого часу вимкнений або його немає на вашому тарифному плані, то система буде перевіряти, чи знаходиться оператор онлайн або офлайн.

Перевірка онлайн-офлайн

Якщо оператор працює в браузері і не має проблем з інтернетом, то він буде вважатися онлайн поки вкладка з Бітрікс24 відкрита.

Якщо оператор працює в десктоп-застосунку Бітрікс24, то система визначає онлайн або офлайн за допомогою програми. Якщо оператор не виконує ніяких дій на комп'ютері протягом 25 хвилин (3 хвилини в коробковій версії Бітрікс24) або ж заблокував комп'ютер, то включається автоматичний статус Відійшов, і система буде вважати, що він офлайн.

Статуси в месенджері Відсутній і Не турбувати, які може виставити оператор сам, не враховуються в перевірці на онлайн-офлайн.


Якщо ви хочете, щоб діалоги розподілялися на всіх операторів у черзі без перевірки статусу або стану оператора, просто відключіть опцію При розподілі звернень перевіряти доступність оператора.

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло