top_ua
Вхід

Підтримка24

Підтримка користувачів комерційних тарифних планів

Рейтинг:

Інформаційна підтримка

Користувачі комерційної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24.

  • Якщо у вас виникає питання по роботі з Бітрікс24 ми рекомендуємо прочитати наш сайт Підтримки24.

    Тут міститься велика кількість статей, прочитавши які, ви зможете більш детально ознайомитися з усіма аспектами роботи інструментів Бітрікс24, слідкувати за виходами новинок, а також знайти відповідь на своє питання.

  • Щомісяця ми оновлюємо базу навчальних відео, які ви можете переглянути на нашому YouTube каналі.

    Крім того, щосереди ми проводимо навчальні вебінари з Бітрікс24 і розповідаємо про один із інструментів сервісу, показуємо приклади використання, як на практиці Бітрікс24 допомагає вирішувати різні бізнес-завдання.

Підтримка24 - чат консультацій

Усі користувачі комерційних тарифних планів, якщо у них виникають питання по роботі продукту, можуть звернутися до наших консультантів через чат Підтримки Бітрікс24.

!Спілкуватися в чаті з Підтримкою Бітрікс24 може тільки адміністратор порталу.

Для запобігання плутанини та непорозумінь, консультанти розглядають і вирішують усі питання по черзі. Якщо у вас їх кілька  - напишіть у пріоритетному порядку, починаючи від найбільш важливого. Або ж після вирішення одного питання - задайте наступне.

Крім того, користувачі Бітрікс24, навіть ті, хто використовує комерційні тарифні плани, можуть звернути із запитанням по роботі Бітрікс24 до наших консультантів через онлайн-чат на сайті.

Зверніть увагу, що ми не надаємо технічну підтримку через цей онлайн-чат, він лише для консультування.

Тому якщо ваше питання пов'язане з технічною стороною роботи продукту, потрібно написати в чат Підтримки Бітрікс24, і тоді ваше звернення буде переведене в техпідтримку Бітрікс24.

Підтримка працює з 9:00 до 18:00 за київським часом з понеділка по п'ятницю, крім вихідних та святкових днів.

Технічна підтримка Бітрікс24

Компанія Бітрікс24 надає технічну підтримку партнерам компанії, а також всім користувачам комерційних тарифів.

Звернення за консультацією технічних фахівців відбувається також через чат Підтримки Бітрікс24 на порталі.

!Cпілкуватися в чаті з Підтримкою Бітрікс24 може тільки адміністратор порталу.

Слід пояснити, що якщо ви маєте питання по використанню Бітрікс24, його роботі або функціоналу, то вам зможуть допомогти консультанти Підтримки24. Вони оперативно нададуть відповідь у чаті, проконсультують та порадять як правильно працювати з тим чи іншим інструментом продукту.

Якщо ви самі знаєте, або в процесі розв'язання питання консультанти зрозуміють, що ваше звернення має технічний характер, то чат буде преведено на спеціаліста технічної підтримки, який вже продовжить роботу над ним.

Одні питання вирішуються швидше, інші набагато довше - це залежить від їх рівня складності, тому сказати точні терміни, у які проблема буде усунена - складно.

Технічна піідтримка працює з 9:00 до 18:00 за київським часом з понеділка по п'ятницю, крім вихідних та святкових днів.

Партнерська підтримка

Якщо вам потрібна допомога у налаштуванні або доопрацюванні Бітрікс24, зверніться до наших партнерів. Це професійні веб-інтегратори, веб-студії, що володіють досвідом і компетенціями з впровадження хмарної та коробкової версії.

Якщо ви хочете замовити впровадження, заповніть, будь ласка, цю форму. Ми надішлемо ваші контакти партнерам, і вони з вами зв'яжуться. Або ви можете обрати партнера самі.

Якщо у вас підключена підтримка від партнера, то адміністратор Бітрікс24 може направити питання спеціалістам підтримки партнера, який вам впроваджує або допомагає освоювати Бітрікс24, і отримати кваліфіковану консультацію в месенджері вашого Бітрікс24.

Все, що вам потрібно - це знайти відкриту лінію свого партнера в списку контактів месенджера і задати необхідне питання.

Зверніть увагу!

  • У партнера може бути свій регламент надання консультацій по Бітрікс24.
  • Якщо у вас підключений чат підтримки від партнера, то чат Підтримка Бітрікс24 буде недоступний.

Якщо у вас є питання з приводу тарифів і цін, придбання ліцензії, оформлення та оплати замовлень або отримання бухгалтерських документів, ви можете звернутися до нас, написавши на email info@bitrix24.ua.

Успіхів у роботі!


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло