top_ua
Вхід

Підтримка24

Новинки у відкритих лініях

Рейтинг:

У цьому місяці ми підготували деякі зміни в роботі відкритих ліній Бітрікс24. Зміни торкнулися обробки черги, розподілу чатів у період відпустки й після завершення робочого дня, повідомленнь зняття або перенаправлення діалогу й закріплення діалогів за оператором.

Розглянемо все по черзі.

Черга відкритих ліній

Черга відкритих ліній стала ще розумнішою, щоб забезпечити рівномірне та комфортне завантаження операторів. Тепер залишилася тільки одна опція, яка дозволяє включити перевірку доступності оператора - При розподілі звернень перевіряти доступність оператора.

Перевірка оператора відбувається на те що:

  • оператор не звільнений;
  • він не перебуває у відпустці;
  • він почав робочий день (якщо включений облік робочого часу) або ж онлайн у Бітрікс24.

При необхідності ви можете вимкнути цю опцію, якщо ви не хочете обмежувати розподіл діалогів на операторів.

Відпустка, завершення робочого дня

Ми змінили відпрацювання діалогів для подій початку відпустки, завершення робочого дня або настання відпустки.

Тепер якщо оператор недоступний, то з нього знімаються тільки пропущені діалоги й прийняті, але які очікують від нього відповіді.

Діалоги, які очікують відповіді від клієнта, не знімаються до тих пір, поки клієнт не відповість або не спрацює таймер автозакриття діалогу.

Повідомлення в чаті

Ми розширили повідомлення в чатах - якщо діалог був знятий з оператора, перенаправлений, то інформація про це буде відображена в історії діалогу.

Закріплення діалогу за оператором

Пункт меню Призупинити автозакриття тепер змінений на Закріпити.

Закріплення діалогу як і раніше змінює час автозакриття на тиждень, але фіксує діалог на операторі саме для вирішення питання клієнта цим конкретним співробітником. Ні закінчення робочого дня, ні настання відпустки не є причиною для примусового зняття з діалогу. Тільки видалення з черги та звільнення співробітника-оператора.


Ми як і раніше працюємо над покращенням відкритих ліній, щоб ваші клієнти якомога швидше отримували відповідь від оператора, а працівникам було комфортніше працювати з клієнтами.

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло