Канал WhatsApp дозволяє створити відкриту лінію c допомогою чат-бота WhatsApp.
Для підключення каналу WhatsApp до відкритих лініях Бітрікс24 використовується інтеграція з Twilio.
Нам знадобиться унікальна адреса Webhook, який видається в конекторі Бітрікс24 - його потрібно буде ввести в акаунті Twilio. А також 3 параметри з панелі управління Twilio: Account SID, Auth Token і номер телефону акаунта - їх потрібно буде ввести в налаштування підключення каналу.
Ціни на використання каналу WhatsApp
Сервіс Бітрікс24 не стягує плату за використання каналу WhatsApp.
У Бітрікс24 використовується тип повідомлень WhatsApp Session Message, а не WhatsApp Template Message (Повідомлення на базі шаблону). Тому вартість набагато менше - $ 0.005 за повідомлення в усі країни.
Точну ціну одного повідомлення (WhatsApp Session Message) можна завжди подивитися на сторінці цін Twilio в розділі WhatsApp Session Message Pricing.
А також додатково оплачується оренда телефонного номера в Twilio.
Підключення каналу WhatsApp
-
Для підключення бота Twilio у вас уже повинен бути обліковий запис. Якщо у вас його немає, то потрібно буде його створити.
При створенні облікового запису знадобиться верифікація акаунта через мобільний телефон.
-
Також вам необхідно зробити верифікацію акаунта в Twilio та WhatsApp.
На жаль, процедура верифікації може зайняти деякий час, тому перш, ніж орендувати номер, дочекайтеся верифікації акаунта. -
Створіть новий проєкт (Create New Project):
-
Після створення проєкту в консолі управління Twilio перейдіть в розділ Settings - General:
Тут вам знадобляться дані з розділу API Credentials - LIVE Credentials:
- ACCOUNT SID - ідентифікатор облікового запису.
- AUTH TOKEN - токен авторизації (натисніть на іконку, щоб отримати токен)
-
У вас повинен бути орендований номер:
-
Скопіюйте адресу з налаштувань каналу WhatsApp відкритої лінії Бітрікс24:
І вставте в поле А Message Comes In свого номера (посилання Configure) в розділі WhatsApp - WhatsApp Enabled Senders:
Щоб в розділі WhatsApp Enabled Senders з'явилися орендовані номера, необхідно попередньо верифікацію акаунта в Twilio та WhatsApp. -
Далі вставте ACCOUNT SID, AUTH TOKEN і Телефонний номер у відповідні поля в налаштування каналу WhatsApp Відкритої лінії. Залишається натиснути тільки кнопку Підключити.
- Налаштування бота WhatsApp закінчене.
Як це працює
Клієнт заходить до вас на сайт, де підключений віджет Бітрікс24, і вибирає спосіб спілкування WhatsApp:
Якщо у клієнта встановлений десктоп-застосунок WhatsApp або клієнт заходить з мобільного телефону, на якому встановлений даний застосунок, то при клікові на іконку WhatsApp відбудеться підключення, та далі можна буде спілкуватися через відкриту лінію.
Якщо у клієнта не встановлений десктоп-застосунок WhatsApp (що найчастіше буває), то при при кліці на іконку WhatsApp в браузері нічого не станеться. :( У такому випадку, ми рекомендуємо заходити на сайт з мобільного пристрою з встановленим додатком WhatsApp або встановити WhatsApp на комп'ютер.
У оператора весь діалог також відбувається в чаті на порталі (в десктоп і в мобільному застосунках Бітрікс24).
Особливості використання каналу WhatsApp:
- На повідомлення WhatsApp оператор повинен відповісти протягом 24 годин після останнього повідомлення клієнта. Після 24 годин повідомлення оператора до клієнта не будуть доставлені.
- WhatsApp передає номер телефону вашого клієнта при зверненні, таким чином номер потрапляє в картку CRM відразу.
- При спілкуванні можна передавати зображення, відео-та аудіо-файли.
- Ви можете рекламувати свій підключений номер WhatsApp, щоб клієнти могли безпосередньо вам писати без використання віджету на сайті.
- WhatsApp забороняє відправляти повідомлення в наступні країни і регіони або з них: Іран, КНДР, Крим, Куба, Сирія.
- Сервіс Бітрікс24 ніяким чином не може вплинути на прискорення верифікації акаунта в Twilio і WhatsApp або реєстрацію вашого чат-бота.