top_ua
Вхід

Підтримка24

Відкриті лінії: WhatsApp

Рейтинг:

Канал WhatsApp дозволяє створити відкриту лінію c допомогою чат-бота WhatsApp.

Для підключення каналу WhatsApp до відкритих лініях Бітрікс24 використовується інтеграція з Twilio.

Нам знадобиться унікальна адреса Webhook, який видається в конекторі Бітрікс24 - його потрібно буде ввести в акаунті Twilio. А також 3 параметри з панелі управління Twilio: Account SID, Auth Token і номер телефону акаунта - їх потрібно буде ввести в налаштування підключення каналу.

Ціни на використання каналу WhatsApp

Сервіс Бітрікс24 не стягує плату за використання каналу WhatsApp.

Ціна за відправку повідомлення WhatsApp в більшість країн - $ 0.005, точну ціну повідомлення (WhatsApp Session Message) можна завжди подивитися на сторінці цін Twilio.

А також додатково оплачується оренда телефонного номера в Twilio.

Для підключення бота Twilio у вас уже повинен бути обліковий запис. Якщо у вас його немає, то потрібно буде його створити. Також вам необхідно зробити верифікацію акаунта в Twilio та WhatsApp. На жаль, процедура верифікації може зайняти деякий час, тому перш, ніж орендувати номер, дочекайтеся верифікації акаунта.

  1. Створіть новий проєкт (Create New Project):

  2. Оберіть тип SMS Chatbot:

  3. Після створення проєкту в консолі управління Twilio перейдіть в розділ Settings - General:

    Тут вам знадобляться дані з розділу API Credentials - LIVE Credentials:

    • ACCOUNT SID - ідентифікатор облікового запису.
    • AUTH TOKEN - токен авторизації (натисніть на іконку, щоб отримати токен)
  4. У вас повинен бути орендований номер:

  5. Скопіюйте адресу з налаштувань каналу WhatsApp відкритої лінії Бітрікс24:

    І вставте в поле А Message Comes In свого номера (посилання Configure) в розділі WhatsApp - WhatsApp Enabled Senders:

    Щоб в розділі WhatsApp Enabled Senders з'явилися орендовані номера, необхідно попередньо верифікацію акаунта в Twilio та WhatsApp.
  6. Далі вставте ACCOUNT SID, AUTH TOKEN і Телефонний номер у відповідні поля в налаштування каналу WhatsApp Відкритої лінії. Залишається натиснути тільки кнопку Підключити.

  7. Налаштування бота WhatsApp закінчене.

Як це працює

Клієнт заходить до вас на сайт, де підключений віджет Бітрікс24, і вибирає спосіб спілкування WhatsApp:

Якщо у клієнта встановлений десктоп-застосунок WhatsApp або клієнт заходить з мобільного телефону, на якому встановлений даний застосунок, то при клікові на іконку WhatsApp відбудеться підключення, та далі можна буде спілкуватися через відкриту лінію.

Якщо у клієнта не встановлений десктоп-застосунок WhatsApp (що найчастіше буває), то при при кліці на іконку WhatsApp в браузері нічого не станеться. :( У такому випадку, ми рекомендуємо заходити на сайт з мобільного пристрою з встановленим додатком WhatsApp або встановити WhatsApp на комп'ютер.

У оператора весь діалог також відбувається в чаті на порталі (в десктоп і в мобільному застосунках Бітрікс24).

Для підключення Відкритих ліній в коробкової версії Бітрікс24 необхідно зробити попередні налаштування сервера і модулів порталу.

Особливості використання каналу WhatsApp:

  • На повідомлення WhatsApp оператор повинен відповісти протягом 24 годин після останнього повідомлення клієнта. Після 24 годин повідомлення оператора до клієнта не будуть доставлені.
  • WhatsApp передає номер телефону вашого клієнта при зверненні, таким чином номер потрапляє в картку CRM відразу.
  • Ви можете рекламувати свій підключений номер WhatsApp, щоб клієнти могли безпосередньо вам писати без використання віджету на сайті.
  • WhatsApp забороняє відправляти повідомлення в наступні країни і регіони або з них: Іран, КНДР, Крим, Куба, Сирія.
  • Сервіс Бітрікс24 ніяким чином не може вплинути на прискорення верифікації акаунта в Twilio і WhatsApp або реєстрацію вашого чат-бота.
Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло