top_ua
Вхід

Підтримка24

Обмеження Пошти за тарифами

Рейтинг:

Підключення поштових скриньок до Бітрікс24 доступно тільки на тарифах: CRM+, Команда і Компанія.

Особливості зберігання пошти в Бітрікс24

  • Листи і вкладенні файли, які пов'язані із Завданнями, не будуть видалені з Бітрікс24.

  • З прив'язаних до CRM листів створюються Справи з копією тексту та всіма вкладеними файлами з листа. Після спливу терміну зберігання: 30, 60 або 90 днів, згідно з тарифом (див. Обмеження за тарифами нижче) самі листи приховуються з розділу Пошти.

    Копії листів CRM ви можете знайти в Справах - вони завжди доступні та не видаляються із CRM.

  • Неприв'язані до Завданнь листи та вкладенні файли зберігаються тільки за певний період: 30, 60 або 90 днів (період залежить від тарифу - див. Обмеження за тарифами нижче), після чого видаляються з Бітрікс24.

  • Видалення листів відбувається тільки з Бітрікс24, на вашому поштовому сервері листи залишаються.

  • Коли тариф Демо закінчується або повертається з платного на безкоштовний тариф, то синхронізація пошти зупиняється. Усі листи, не прив'язані до Завдань, видаляються з Бітрікс24.

Обмеження за тарифами

  1. Підключення зовнішніх поштових скриньок на одного співробітника:

    • CRM+: 5
    • Команда: 5
    • Компанія: 10
    • Демо: 10
    • Проєкт+ (архівний): 2
    • CRM+ (архівний): 10
  2. Доступ до підключеної поштової скриньки для інших бізнес-користувачів:

    • CRM+: необмежено
    • Команда: необмежено
    • Компанія: необмежено
    • Демо: 3
    • Проєкт+ (архівний): 3
    • CRM+ (архівний): необмежено
  3. У Пошті обмежується період зберігання листів, починаючи з дати отримання листа. Після настання терміну неприв'язані до Завдань листи, а також прив'язані до CRM листи приховуються з розділу Пошти.

    Період зберігання всіх листів:

    • CRM+: 30 днів
    • Команда: 30 днів
    • Компанія: 90 днів
    • Демо: 30 днів
    • Проєкт+ (архівний): 30 днів
    • CRM+ (архівний): 30 днів
    • Команда (архівний): 60 днів
  4. При підключенні максимальний термін збору листів з поштової скриньки:

    • CRM+: до 30 днів
    • Команда: до 30 днів
    • Компанія: до 90 днів
    • Демо: до 30 днів
    • Проєкт+ (архівний): до 30 днів
    • CRM+ (архівний): до 30 днів
    • Команда (архівний): до 60 днів
  5. Обмеження на кількість відправлених листів (листи з CRM, CRM-розсилки, бізнес-процеси, роботи і т.п.):

    • Проєкт: 1 000 листів у місяць (тільки листи з CRM)
    • CRM+: 35 000 листів у місяць
    • Завдання+: 1 000 листів у місяць (тільки листи з CRM)
    • Команда: 50 000 листів у місяць
    • Компанія: 1 000 000 листів у місяць
    • Демо: –
    • Проєкт+ (архівний): 15 000 листів у місяць
    • CRM+ (архівний): 35 000 листів у місяць

Увага!

  • Усі автоматичні видалення листів і вкладених файлів за лімітами тарифів, які не пов'язані з CRM і Завданнями, будуть видалятися тільки з Бітрікс24, так як всі листи в Бітрікс24 - це копія листів підключених поштових скриньок.

  • Якщо власник скриньки сам видаляє лист в Бітрікс24 за допомогою кнопки Видалити, тоді цей лист і вкладенні файли буде видалено також і в поштовій скриньці (поміщено до Кошику на поштовому сервері).

  • Так як на безкоштовному тарифі Проєкт та тарифі Завдання+ пошта буде недоступна, то Ліди і Угоди з пошти на цьому тарифі створюватися не будуть.

    Але на даних тарифах є можливість відправки листів із CRM.


  • При видаленні Завдань пов'язані з ними листи та вкладені файли будуть також видалені з Бітрікс24.

  • Інтеграція пошти за застарілою технологією Send&Save продовжить працювати без змін.
Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло