У наших клієнтів іноді з'являється помилка авторизації з поштою Gmail:
Помилка може виникати як при підключенні поштової скриньки для вхідних листів, так і для відправки листів через зовнішній SMTP.
Для вирішення даної проблеми необхідно:
-
Перевірити коректність пароля.
-
Перевірити, чи включена у вас двоетапна аутентифікація. Якщо включена, то або вимкніть її, або скористайтеся спеціальним паролем для застосунків.
-
На сторінці акаунта Gmail дозвольте небезпечним застосункам доступ до акаунту на Gmail.
Переконайтеся, що ви працюєте саме з поштовою адресою, яку налаштовуєте:
-
Відкрийте Gmail з браузера та зайдіть під акаунтом, пошту якого ви підключаєте. Обов'язково вийдіть з усіх інших акаунтів.
Перейдіть за посиланням і натисніть Продовжити або Підтвердити.
- Важливо, щоб у паролі не використовувалися спецсимволи
#
(решітка),^
(ступінь) і кирилиця.